Avatar billede jowa Nybegynder
26. oktober 2001 - 20:47 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

1 printer, 2 pc ?

Jeg står for at skulle købe en ny printer. Jeg har kikket frem og tilbage på diverse sider og har foreløbigt bestemt mig for en HP deskjet 840c. Prismæssig er den under 1000 kr, og jeg kan refille blækpatronen. MEN jeg har en ny pc med USB og en gammel uden USB. Disse to pc vil jeg gerne have tilsluttet samme printer. Kan jeg det med HP deskjet 840c? Eller er der andre og bedre forslag.
Avatar billede hotpop Novice
26. oktober 2001 - 20:51 #1
Hvorfor ikke en HP930? Den koster lige nu 899,- i Electric city :)
Avatar billede cocakaj Nybegynder
26. oktober 2001 - 20:53 #2
USB??....er der slet ikke alm. printer-port?
Avatar billede jowa Nybegynder
26. oktober 2001 - 20:59 #3
HP930 vil jeg da lige se på!

Jo der er alm. printer-port, men ved de printere jeg har kikket på, står der USB. Nybegynder som jeg er, formoder jeg så, at jeg ikke kan bruge dem i en alm. printer-port.
Men det kan jeg måske sagtens?
Avatar billede hotpop Novice
26. oktober 2001 - 21:01 #4
de skulle gerne kunne bruges i begge dele :)
Avatar billede cocakaj Nybegynder
26. oktober 2001 - 21:03 #5
Ja det pleger de at kunne....også kan du sætte den til den ene pc, og sætte den anden til netværket....så for den ene PC virker printeren som netværks printer!! god løsning! :)
Avatar billede hotpop Novice
26. oktober 2001 - 21:05 #6
Avatar billede z1pp3r Nybegynder
26. oktober 2001 - 21:29 #7
Faktisk nemt nok at dele en printer hvis computerne står i netværk, men eftersom jeg ikke ved om de er i netværk eller ej, vil jeg gerne have dig til at skrive om de er eller ej =)
Avatar billede jowa Nybegynder
26. oktober 2001 - 21:35 #8
Jeg har lige chekket Electric City\'s hjemmeside. Den er dog forfærdelig mangelfuld. Tak for tippet og linkene, det bliver en HP930.

Avatar billede hotpop Novice
26. oktober 2001 - 22:10 #9
Takker for points :)