Avatar billede top$ Nybegynder
26. oktober 2001 - 17:31 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Hvordan fjerner jeg Win2K og beholder win98

Jeg har win2k og win98 installeret på min comp. Nu vil jeg gerne fjerne win2k... Hvordan gør jeg det, så jeg kan beholde 98....????
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2001 - 19:08 #1
Hvis du har installeret windows 2000 på samme partition så må du formatere helle drevet og geinstallere windows 98.

Har du installeret windows 2000 på en anden partition, så skal du blot slette indholdet på partiitonen og formatere den igen.
kharder
icq# 71258492
www.expertftp.subnet.dk
www.expertftp.on2u.dk

Avatar billede karsten_madsen Juniormester
29. oktober 2001 - 23:23 #2
Hvis du tilfældigvis stadig kører FAT32 på din Win2000, så kan du bare tage en W98 startdiskette (eller få lavet en fra én med W98). Boot på denne diskette og skrive \"SYS C:\" (hvis c er din startpartition). SYS C: overfører W98 opstartsfiler. Dette kan kun bruges på FAT32 ikke på NTFS. Hvis du kører NTFS, er der kun Fdisk tilbage.
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2001 - 01:05 #3
Nope der er ikke kun fdisk tilbage , fips eller ligen program kan klare opgaven.,top$ du skal blot kontakte mig hvis du er i tvivl om noget, :-) . der findes flere freware løsninger
Avatar billede top$ Nybegynder
30. oktober 2001 - 11:17 #4
Nu her jeg sgu formateret hele lortet. Jeg er nemlig ikke så stiv idet, så... Men tak anyway.§:o)
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2001 - 11:30 #5
Hvorfor kontaktede du så ikke mig, så skulle jeg have hjulpet dig igennem.