Avatar billede jens-j Nybegynder
26. oktober 2001 - 16:50 Der er 8 kommentarer

Ny scanner software

Hej!

Jeg har en Amitech 221 Scanner med tilhørende scanings software, men jeg synes virkelig at programmet er noget lort....

Man kan f.eks. kun gemme som .bmp & .tif filer.

Kan man med en Amitech 221 Scanner bruge et andet software - og hvad hedder det? - Også gerne links til et sted man kan downloade demo- eller sharewareversion af programmet...

75 points til den der kommer med et svar jeg kan bruge!
Avatar billede futte21 Nybegynder
26. oktober 2001 - 16:51 #1
Ja jeg har et prog der hedder omnipage som er mega godt men tror ikke man kan få en demo :=)
Avatar billede donleavy Nybegynder
26. oktober 2001 - 16:51 #2
Søg på scanner på f.eks.

www.hotfiles.com

Dér kan du også downloade
Avatar billede donleavy Nybegynder
26. oktober 2001 - 16:55 #3
Generelt er den software, der følger med scanneren temmelig standard-agtig - men det skulle meget gerne sende billedet videre til et grafikprogram. Hent sharewareprogrammet Paint Shop Pro og start indscanningen dérfra. Så hentes billedet ind i PSP og du kan arbejde videre med det derfra.
Avatar billede donleavy Nybegynder
26. oktober 2001 - 17:02 #4
(Omnipage er til at genkende tekst fra indscannede sider, og så oversætte dem til tekst, man kan editere...)
Avatar billede jens-j Nybegynder
26. oktober 2001 - 17:04 #5
Sådan et program har jeg...
Avatar billede donleavy Nybegynder
26. oktober 2001 - 17:11 #6
Hent Paint Shop Pro

fra www.hotfiles.com

og brug dét !!!!!!!!!

Points, pleaze
Avatar billede msmows Nybegynder
26. oktober 2001 - 18:35 #7
Lyt lige til donleavy, PSP er rigtig godt til formålet.
Avatar billede msmows Nybegynder
26. oktober 2001 - 18:35 #8
Prisen er også fin.