Avatar billede dj_fisker Nybegynder
26. oktober 2001 - 11:39 Der er 14 kommentarer

gratis IP-telefoni

kan man ikke snakke gratis i danmark. Så det kun koster det at være på internet og ikke mere.
Avatar billede vladimirr Nybegynder
26. oktober 2001 - 11:41 #1
Jo, hvis du ringer op til en anden IP, og ikke en fastnet telefon, så koster det ikke mere end den tid du er på nettet.
Men opkald til alm telefoner er ikke gratis.

//Anders
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
26. oktober 2001 - 11:42 #2
Det siges at man måske kan få IP-telefon til 150 pr. mdr (eller så\'n) og så kan du ringe lige så tosset du vil...

::sunlock.dk::
Avatar billede lem Nybegynder
26. oktober 2001 - 11:47 #3
>> Sunlock.dk

Ved du lidt mere specifikt?
Avatar billede mtrolle Nybegynder
26. oktober 2001 - 11:53 #4
Så vidt jeg ved, så kan man få en med et creativ lydkort, jeg ved ikke om det kun er en internettelefon, men den virker godt nok... Ikke helt 100 på hvad den hedder.
Hvad med ICQ, er kan du jo ringe til andre icq brugere...
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
26. oktober 2001 - 11:53 #5
lem <<<

Jeg skal kigge, men har ikke tid lige nu :(

::sunlock.dk::
Avatar billede NanoQ Nybegynder
26. oktober 2001 - 11:53 #6
Det kan man IKKE...

De der har forsøgt at tilbyde en sådan løsning, har efterfølgende knækket halsen. En sådan forretning vil aldrig være rentabel.
Avatar billede lem Nybegynder
26. oktober 2001 - 11:57 #7
Det sker da i nogle boligblokke herhjemme og  i lidt flere i Sverige!!!!
Avatar billede vladimirr Nybegynder
26. oktober 2001 - 11:59 #8
lem > Nej, det er bare alm telefon de ringer gratis i indenfor deres afdeling.
Avatar billede lem Nybegynder
26. oktober 2001 - 12:03 #9
Det mener jeg ikke du har ret i, det er en boligblok i Avedøre, hvor de har/laver forsøg
med fri telefoni inenfor landets grænser og fri nettid.
Avatar billede vladimirr Nybegynder
26. oktober 2001 - 12:03 #10
lem > Er det noget du kan finde en kilde til ?

Avatar billede lem Nybegynder
26. oktober 2001 - 12:07 #11
Hørte det i TV Avisen for nogen tid siden,
hvorledes de kører det i dag, ved jeg ikke.
Det var et svensk selskab der udførte forsøget.
Desværre ved jeg ikke så meget om det på nuværende tidspunkt.
Det er selvfølgelig også nemmere at sætte op, da det er en boligblok.
Avatar billede maverick_quazary Nybegynder
26. oktober 2001 - 12:11 #12
Mener også at der firma der udbød IP telefoni til 150,- pr md. gik neden om og hjem 14 dage efter udsendelsen i TV Avisen.. også et tidligere indlæg her på eksperten, men ret svært at finde, ik? *G*
Avatar billede mle Nybegynder
26. oktober 2001 - 12:12 #13
Dixanet forsøgte sig på det i KBH, men led en stille død, da investorene slog kassen i!

Ligeledes er det også sket for andre der har forsøgt!
Avatar billede lem Nybegynder
26. oktober 2001 - 12:25 #14
Dixanet kom godt igang, men desværre kunne de ikke fuldføre, uden investorerne, der jo som
fortalt gik i baglås.
Trods alle negative tanker ang. Dixanet, tror jeg stadig på mulighederne, de vil jo overtage langt de fleste forbrugere, størstedelen af markedet. Husk på at ALLE telefon-selskaber ta\'r overpris for samtaler.