Avatar billede scoop-o Nybegynder
26. oktober 2001 - 09:27 Der er 2 kommentarer

Windows driver til TFT display ...

Hvis jeg nu vil smide billedet fra min computer med Microsoft 2000 ADV. server ind på en 5,5\" TFT skærm fra NEC, så har jeg brug for en driver der kan få skærmkortet til at smide en 320x240 opløsning ud gennem er RGB kabel til selve TFT display´et... Hvor finder jeg sådan en driver der passer til stort set alle display ...eller bare en der kan gøre tricket ?
TFT spec. = http://www.ic.nec.co.jp/compo/lcd/english/03ac35-01.html
Avatar billede jpeg Nybegynder
27. november 2001 - 10:12 #1
Hvilken grafik controller har du ?
Avatar billede nopovic Nybegynder
25. november 2003 - 15:54 #2
Prøv drivers.com eller søg på google efter modelnavnet på skærmen + driver, (det skal være hele modelnavnet) og eventuelt + downoad.. har ikke lige kunnet gøre det for dig, da du ik skriver hele modelnavnet på din NEC skærm.