Avatar billede webpunkt.dk Nybegynder
25. oktober 2001 - 23:29 Der er 20 kommentarer og
6 løsninger

Vurdér venligst denne hjemmeside

Hejsa
(Det er et kommende design til www.webpunkt.dk)

Vurdér venligst dette site:

http://webpunkt.dk/new/

Jeg vil helst gerne have vurdering i:

- Nyhedssystemet
- Opret bruger system
- Det nye upload system
- Indhold
- Brugervenlig
- Design
- Farver
- DesignStørrelse
- Skriftyper
- Linkhover
- Scroller
- Opløsninger
- Browsere
- Logo
- Reglerne på webpunkt.dk
- Loading af siden
- Bannere

Forresten...
Nogen der har en idé til at lave bannere på en anden måde, end at lave dem i en iframe. Det får nemlig siden til at gå lidt ned, ved at lave i iframe, nogen idéer? Kommer selvfølgelig ekstra point til en idé der kan fuldføres...

Vil gerne have karakteren på formen:
            * @ 13

Også meget gerne en kommentar...

PS: Det skal lige siges, at vi er igang med at lave guides og videre bygge siden. Men det kræver lidt, at vi skal ændre alt til det nye design, og få omprogrammeret det meste kode...

På Forhånd Tak
/Daniel Dipo
/www.WebPunkt.dk
Avatar billede delphimann Nybegynder
25. oktober 2001 - 23:44 #1
Meget ok... jeg har ikke været det hele igennem...men et 10 med pil ned vil være ok.
pga.
Kan ikke lide den lange scrol
tager lidt tid før med ved hvad siden går ud på(alså lidt rodet)
og for meget tomt plads.

Avatar billede delphimann Nybegynder
25. oktober 2001 - 23:46 #2
*DOH* jeg har tjekket jeres gamle side..jers nye virker LANGT feder... 11...fordi den er mega fed...men har ikke det ekstra som man skal ha\' for 13 *SS*
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
25. oktober 2001 - 23:46 #3
delphimann>>Lyder næsten som om du har vurderet den gamle side :-)
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
25. oktober 2001 - 23:47 #4
=oD
Avatar billede webpunkt.dk Nybegynder
25. oktober 2001 - 23:47 #5
Hvad synes du om siden pelkjaer?
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
25. oktober 2001 - 23:56 #6
Jeg synes at den er god.

På en måde virker den gamle side mere \"spændende\" - men den er alt for uoverskuelig.

Den nye side er derimod meget brugervenlig. Navigeringen fungerer fint, og selvom jeg synes at sidens opbygning er set meget ofte, mener jeg at I allievel har formået at gøre designet attraktivt.

Eneste imiddelbare minus: Når jeg åbner siden i NS 4.7 får jeg følgende meddelelse:

The requested URL /new/css/default.css was not found on this server.
Avatar billede webpunkt.dk Nybegynder
25. oktober 2001 - 23:58 #7
Okay, det må vi lige se på...
\"spændende\" ? hvad mener du med det? er det selve det design, eller hvad? :)

Evt. en idé om hvordan vi kan gøre det mere spændende på det nye design?
Avatar billede clausmort Nybegynder
26. oktober 2001 - 00:06 #8
Jeg syntes designet er rigtig godt, men den virker meget langsomere til at loade end den gamle, hvilket er rigtig synd...

Det interne mailsystem.... HVORFOR?

Top5 brugere... hmm hvordan vurderes det lige...
Avatar billede clausmort Nybegynder
26. oktober 2001 - 00:07 #9
Der står også på forsiden efter login at man kan søge efter andre brugere... det kan man da ikke..
Avatar billede clausmort Nybegynder
26. oktober 2001 - 00:09 #10
Hvor er muligheden for at uploade et billede?
Avatar billede webpunkt.dk Nybegynder
26. oktober 2001 - 00:09 #11
Siden kommer til at loade hurtigere, når vi finder en måde at undgå de iframes vi bruger...det er dem, som laver lidt fejl.

Top5 brugere skal ændres til \"5 Nyeste brugere\"
Man kan også søge efter andre brugere, på selve www.webpunkt.dk
vi skal bare få lavet ALLE siderne om først...
Avatar billede webpunkt.dk Nybegynder
26. oktober 2001 - 00:10 #12
Muligheden for at uploade et billede, er på www.webpunkt.dk

Det er ikke taget til det nye design endnu
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
26. oktober 2001 - 00:15 #13
Med \"spændene\" mener jeg bare at den gamle side havde et mere \"personligt/ikke så ofte set\" udseende, hvorimod den nye side er bygget op omkring det efterhånden meget brugte skelet (firkant i midten, menuer til højre og venstre osv.). Man ser ofte her på eksperten at sådanne skelleter laves for point til folk.

Men jeg sagde også at I på trods at det har formået at gøre designet pænt, og ikke alt almindeligt.
Og da siden er yderst brugervenligt, synes jeg helt klart at I skal køre videre med det.

/pelkjaer
Avatar billede clausmort Nybegynder
26. oktober 2001 - 00:16 #14
De 5 nyeste brugere er vel ikke så interessante, hvis det også er dem der ikke rigtigt har fået uploadet noget endnu...
Avatar billede webpunkt.dk Nybegynder
26. oktober 2001 - 00:18 #15
Ja, det ved jeg
Vi ved bare ikke lige hvad vi skal vise :)

Men der skal nok komme noget mere \"spændende\"
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
26. oktober 2001 - 00:25 #16
Hvad med at erstatte de fem nyeste brugere med top 5 brugere så man kan stemme på siderne (jaja og så siger du det er svært at lave som sædvanlig, hehe).... Du kender vist min mening om siden og jeg mener stadig at du skal fjerne den der grimme blå scroll bare og de der iframes, de sucker nemlig ret for hårdt. Nå men ses i skolen i morgen Didi :)

//Fisk @ Eksperten.DK - ICQ 99908999
Avatar billede webpunkt.dk Nybegynder
26. oktober 2001 - 00:25 #17
Nu er der rettet lidt:
Nyeste brugere ( i stedet for Top5 brugere)
CSS Rettet      (/new/css/default.css )
Avatar billede webpunkt.dk Nybegynder
26. oktober 2001 - 00:26 #18
Ja, vi ses \"Niller\"  :P
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
26. oktober 2001 - 00:28 #19
D0n7 c4|| m 7H47
Avatar billede webpunkt.dk Nybegynder
26. oktober 2001 - 00:36 #20
| |<|\\|[]\\/\\/ 7|-|47 U |>[]|\\|\'7 |_ | |<3 7|-|47
|\\| | |_ |_ 3 R

Avatar billede johannielsen Nybegynder
26. oktober 2001 - 00:43 #21
Jeg synes designet er vildt fedt. Passer godt til et gratis web-hotel. Dog kan jeg ikke lide at du har skiftet farve på schrollbaren. Det giver sådan lidt et warez-indtryk, synes jeg.

Ellers keep up the good work!

10@13

//Johan
Avatar billede blood Nybegynder
26. oktober 2001 - 00:45 #22
Den blå farve på scrolldimsen er nu også fjernet :o)
Avatar billede johannielsen Nybegynder
26. oktober 2001 - 00:46 #23
Det var den ikke sidste jeg var inde...
Avatar billede johannielsen Nybegynder
26. oktober 2001 - 00:46 #24
Men det er da fedt! 10+@13
Avatar billede cambro Nybegynder
26. oktober 2001 - 01:16 #25
Jeg har prøvet at oprette en bruger.
Det gik fint, jeg kan bare ikke logge på min phpMyAdmin til MySQL...
Avatar billede webpunkt.dk Nybegynder
26. oktober 2001 - 07:58 #26
Hvad hedder din bruger, du har oprettet?