Avatar billede msonne Nybegynder
25. oktober 2001 - 23:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mac / PC netværk

Hej...
Gammel mac-man, der er lidt ny med PC\'er...

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg kan lave et netværk, hvor 2 PC\'ere og en Mac alle kan se hinanden.

Jeg har i øjeblikket 2 PC\'ere og en Mac koblet til HUB og via Cisco-router til ADSL-linie - og www fungerer lækkert på alle tre. De to PC\'ere (der begge kører win2k) kan også se hinanden - eller...dvs. den ene kan se den anden, men ikke omvendt!)

Men min Mac er det primære problem - jeg ville gerne kunne se PC\'erne på min Mac, bare så jeg kan smide filer frem og tilbage....but how.

Jeg går ud fra at det er noget appletalk, men ved ikke hvordan det funger på PC???

Bedst ville det være, hvis jeg også kunne se Mac\'en fra PC\'erne...

please help!
Avatar billede zed_one Praktikant
25. oktober 2001 - 23:27 #1
få fat i doubletalk fra http://www.connectix.com/ (et købe prog). skide nemt at sætte op på din mac og du kan derefter få adgang til pc´erne
Avatar billede zed_one Praktikant
25. oktober 2001 - 23:28 #2
og til pc´erne er der \"pc maclan\" du kan installere for at se æ mac´s..kan ik huske adressen til det :)
Avatar billede msonne Nybegynder
26. oktober 2001 - 00:29 #3
Hey Zed...

Jeg fandt det der MacLan - godt nok også kun en demo, men det virker nu kan jeg se min Mac.

Jeg prøver at skaffe Doubletalk, så virker det sgu nok også når du siger det...

thx - point til dig
Avatar billede zed_one Praktikant
26. oktober 2001 - 00:33 #4
tak for point ;)