Avatar billede sure Nybegynder
25. oktober 2001 - 21:36 Der er 5 kommentarer

OPrettelse af brugere

I BulletProof FTP, når jeg vil oprette en Ny bruger, er er alle de der felter bare Helt grå, og gjort sådan så man ik kan skrive i dem =( HJÆLL

vil geren have min FTP server op at køre !!! :)
Avatar billede dr.truti Nybegynder
25. oktober 2001 - 21:48 #1
Okay det er sikkert første gang du prøver det prog ikke ???

Nå men jeg havde samme prob... du skal bare angive hvilket start dir brugeren skal have der gør du i den mitterste list boks... ved at højre klikke på den når du så har markeret start dir\'et så kan du lave Bruger Navn og Password...

Truti [DK]
Avatar billede sure Nybegynder
25. oktober 2001 - 21:57 #2
Jo, det er første gang jeg prøver det prog, Jeg er lidt ny inden for Sådan noget FTP, så hvis du pliz gider at gå lidt mere i detaljer.. med det der list box og Start dir.... Fordi når jeg oprette (ctrl+u) i den box kan jeg kun trykke på OK elelr CANCEL.... men elers tak for svaret dude...
Avatar billede koxzi Nybegynder
25. oktober 2001 - 21:59 #3
Æhm..ejg har sq samme prob i det proggy =(
Avatar billede dr.truti Nybegynder
25. oktober 2001 - 22:13 #4
Okay Sorry jeg var lige væk....
Nå for de den totale forklaring.....

Du vil oprette en bruger så du for denne form frem hvor du kan oprette en brger efter at have trykket på Add User på main formen....

Der efter Add\'er du en bruger ude til højre i en lang list boks og der efter springer du ind på midten og højre klikker på den lille list boks og add\'er et dir.

Du markere dir\'et og har nu mulighed for at indtaste Password og diverse ander ting.

Jeg vil dog lige sige jeg ikke har programmet installeret på min lokale pc men jeg kan da huske lidt ;---)

Damn Koxzi er du ikke fra Sønderborg ???? Tidl. Ulkebøl Skole Elev ?

Truti [DK]
Avatar billede alarsen Nybegynder
26. oktober 2001 - 11:39 #5
Du kan også kigge i den udemærkede hjælpfil. Der har jeg fundet svar på alle mine spørgsmål!