Avatar billede realone Nybegynder
25. oktober 2001 - 19:46 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Kritik ønskes..

Hej eksperter..

Nu vil jeg lige prøve denne kategori for første gang..

Jeg vil have jer til at teste mit site www.friserverplads.dk/index.htm eller www.it4real.com (namezero-domæne)..

Kritik - positive ting - karakter ønskes

Bemærk .. Kun for design og opbygning af siden. Ikke for indholdet, for det er der ikke alt for meget af endnu..

på forhånd tak..
Avatar billede realone Nybegynder
25. oktober 2001 - 19:47 #1
Avatar billede cambro Nybegynder
25. oktober 2001 - 19:59 #2
Angående siden, er den ikke ret go\' med 600*800 opløsning, prøv selv at se.
Jeg kan altså ikke høre noget musik..
Ellers er den da okay, bortset fra dine frames... Det er ikke så godt! Kunne det ikke laves på en anden måde??

Og dit motto \"Spring over hvor gærdet er lavest - Så slipper du for en masse slid!\" - Er det ikke en lidt egoistisk tankegang, hvis du ikke selv skal lave det hårde arbejde er der jo bare nogen andre der skal gøre det... :o)
Avatar billede realone Nybegynder
25. oktober 2001 - 20:03 #3
cambro --- Som jeg sagde .. Indholdet er ikke vigtigt endnu! Mottoet ændrer jeg, jeg kunne bare ikke finde på et ordentligt! ;o)
Jeg har skrevet på siden den mindst skal ses i 1024*768, jeg ved godt det med 800*600..
Ang. frames .. Kunne ikke finde en anden løsning der var \"holdbar\" .. Der er for meget der går galt hvis siden ikke er maksimeret hvis den er lavet rent i tables..
Avatar billede realone Nybegynder
25. oktober 2001 - 20:04 #4
Men jeg forstår ikke hvorfor musikken ikke kommer!?
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
25. oktober 2001 - 20:06 #5
Den vises ikke korrekt i NS 4.7

Man kan se din frameopdeling.
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
25. oktober 2001 - 20:14 #6
\"musikken\" begynder her når jeg har slået det fra og til igen, men kun i 5sek..
Avatar billede realone Nybegynder
25. oktober 2001 - 22:14 #7
thoeger_poertner --- Jeg har da ellers satr den til \"loop\"?? Hvilken browser kører du med?
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
25. oktober 2001 - 22:22 #8
IE 5.5
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2001 - 22:05 #9
musikken begynder men så sker der heller ikke mere, her.
Avatar billede realone Nybegynder
29. oktober 2001 - 10:02 #10
Ok .. Dropper musikken og prøver med tables.. Hvad synes I om selve designet?!