Avatar billede klas Juniormester
25. oktober 2001 - 17:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

ret mit asp scrit så det kan sende data til et andet asp dokument .

Er der en der vil hjælpe mig lidt - Jeg gir 400 points for det, det er en fordel hvis du har icq eller telefon i nærheden så du kan få nærmere information.

Jeg har siddet lidt tid og leget med en side hvor jeg vil udskrive en oversigt over lidt data fra en database.

Man skal kunne klikke på de enkelte id\'s for så at gå til en anden side med en variable fx. næsteside.asp?id=5

design og opsætning er lavet - Og den anden side som data skal sendes til er også lavet. . .så det er bare nogle få linier kode.

Jeg gir 400 points til den der vil gøre dette - Skal være her inden for den næste time.

På forhånd tak

Klas icq: 10385865
Avatar billede azezazez Nybegynder
25. oktober 2001 - 18:12 #1
hejsa.. prøv at skrive koden her.. !! ellers send den til mig på mark@i-butikker.dk
Avatar billede pepsi2 Nybegynder
25. oktober 2001 - 18:25 #2
Jeg ved ikke om du allerede har dette inde i dit script, men det er muligvis det du leder efter

strSQL = \"Select * From tabel Where Id = \" & Request.Querystring(\"id\")
Avatar billede pepsi2 Nybegynder
25. oktober 2001 - 18:27 #3
sæt den ind i siden hvor du skal udskrive dine data
Avatar billede nordclc Nybegynder
25. oktober 2001 - 18:33 #4
Klas>> Du vender ikke tilbage på din ICQ?

//Claus
Avatar billede pepsi2 Nybegynder
25. oktober 2001 - 18:34 #5
Prøv evt. at sende koden til mig Nico_otto@hotmail.com
Avatar billede rasmustest Nybegynder
25. oktober 2001 - 18:38 #6
min icq er:
124772276 skriv og send det script!
Avatar billede klas Juniormester
25. oktober 2001 - 20:27 #7
Jeg fik hjælp af en venlig sjæl over telefonen - han ville ikke have points så jeg lukker spørgsmålet og tager dem tilbage - Tak for interessen.