Avatar billede hm2 Nybegynder
25. oktober 2001 - 17:30 Der er 5 kommentarer

Bannersystem

Hej

Jeg skal bruge er billigt men professionelt bannersystem. Er der nogle der kan lave, eller har udviklet et, de så vil sælge for billige penge. Jeg skal bruge det til at tage kontakt til hjemmesider på nettet, og så tilbyde dem fx en klikpris for at eksponere mit banner (a\'la tradedoubler/tjenester.dk). Dette betyder dermed, at der også skal være admin. side for de personer jeg kontakter.

Håber på nogle tilbud og evt. forslag til hvordan et sådan system egentlig skal bygges op (funktionsmæssigt).

Pointene gives til brugbare forslag til hvordan systemet skal/kan fungere.

Avatar billede nute Nybegynder
25. oktober 2001 - 17:35 #1
hvis du kikker litt på

http://www.activeserverpages.dk/download/default.asp?mode=kategori&id=5

og leser deg nedover siden, så vil du se 5-7 bannersystemer som du kan bruke eller få noe inspirasjon fra

/nute
Avatar billede cliche Nybegynder
25. oktober 2001 - 17:40 #2
Kan du bruge ASP for hvis du kan, kan dette nok det du søger
http://www.aspcode.net/articlementor/showquestion.php?faq=1&fldAuto=13
Avatar billede hm2 Nybegynder
25. oktober 2001 - 18:01 #3
Har kigget efter færdiglavede systemer - men jeg vil gerne have et mere induviduelt system. Jeg skal nok have lavet mine egne funktioner, men det må gerne tage udgangspunkt i et der er lavet i forvejen.
Avatar billede cliche Nybegynder
25. oktober 2001 - 18:05 #4
Hvor meget har du at ofre, og har du en mail, så kan jeg give et lille tilbud
Avatar billede hm2 Nybegynder
25. oktober 2001 - 18:40 #5
Mine ressoucer er ikke til programmørlønninger - men hvis du er interesseret i lidt \"hobby\" arbejde og tjene lidt på det, så er der mulighed for det....Jeg ved ikke hvor meget arbejde det kræver, og vil derfor gerne modtage et tilbud. mail: rasmuspost@hotmail.com