Avatar billede sonne Nybegynder
25. oktober 2001 - 14:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

blink

jeg har en overskrift som jeg har bedt om at blinke, men den gør det ikke ?

<blink>overskrift</blink>

jeg har skrevet koden \"i hånden\" og jeg har brugt formater->skrifttype->blink men lige lidt hjælper det.

det er både når jeg vælger at se via EKSEMPEL fanen og hvis jeg åbner html-dokumentet i IExplore at overskriften ikke blinker
Avatar billede daywalker123 Nybegynder
25. oktober 2001 - 14:53 #1
tror ikke <blink> er en kommando der får teksten til at blinke... men jeg er ikke sikker :P ...
Avatar billede gehrke Nybegynder
25. oktober 2001 - 14:53 #2
kode <blink> dur kun i Netscape... desværre :-)

Avatar billede daywalker123 Nybegynder
25. oktober 2001 - 14:53 #3
ja det er sådan det ... gerhke :)
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
25. oktober 2001 - 14:55 #4
Blink understøttes kun af NS 3 og op, og er ikke en den af den officielle htmlstandard.
Avatar billede sonne Nybegynder
25. oktober 2001 - 15:15 #5
tak for hurtig respons

Aksel