Avatar billede tesmara Nybegynder
01. marts 2000 - 09:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Mailhotel under Windows 2000

Kan man sætte win2k proff op til mailhotel? eller skal man ha win2k server?
Eller kan ingen af den sættes op uden et ekstra program? Hvis nej hvilken program skal man så bruge?

Og lige til sidst hvis jeg har en fast IP skal jeg så skaffe en til for at få mit egen domain på min E-Mail?
og skal der sættes noget særligt op hvis jeg har et domain som jeg kun skal bruge til mail?
Avatar billede tobias Nybegynder
06. marts 2000 - 13:20 #1
Hvor i helvede skulle jeg vide det fra??? Kan du ikke bare stikke mig pointne aligevel???
Avatar billede tesmara Nybegynder
06. marts 2000 - 13:21 #2
OK