Avatar billede koxzi Nybegynder
25. oktober 2001 - 13:14 Der er 3 kommentarer

Corel Word Perfect (igen)

Æhm, nu har jeg 2 problemer =)

1. Jeg har låst et Felt som ik skal låses, hvordan låser jeg det op igen ???

2. JEg skal skal skrive i størelse 12, og der er plads, men når jeg ændre idet Laver den cellerene Støre... hvordan ændre jeg det ??? :/

pliz help
Avatar billede Inge Nybegynder
25. oktober 2001 - 13:30 #1
Felter der er låst kan låses op igen ved at markere dem, du får godt nok en ekstra celle med, men det gør ikke noget. Højreklik vælg format og fjern hakket i lås celler
Avatar billede koxzi Nybegynder
25. oktober 2001 - 13:31 #2
Fandt jeg ud af men elelrs tak !! så det vigigste er faktisk 2 lige nu =/
Avatar billede Inge Nybegynder
25. oktober 2001 - 13:35 #3
... og ang. cellehøjden, så kan du vælge at en rækkehøjde skal være fixed, så vil den ikke ændre størrelse. Husk at marker den række det drejer sig om