Avatar billede lillehans Nybegynder
25. oktober 2001 - 10:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Lave links til tidligere spørgsmål

Hvordan
1) finder man nummeret på et tidligere stillet spørgsmål?
2) laver man et link til et tidligere stillet spørgsmål?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
25. oktober 2001 - 10:46 #1
1) brug søgefunktionen.
2) bare kopi/paste URL fra tidligere spørgsmål dertil hvor du vil linke... f.eks. http://www.eksperten.dk/spm/125317

(sjov kategori du har valgt)
Avatar billede koxzi Nybegynder
25. oktober 2001 - 10:47 #2
Æhm, \'
1. Du finder Spøgsmålet og Højre klikker og Trykker engskaber, så står der noget fx:http://www.eksperten.dk/spm/125314

2. Du Copire Bare den txt som står der .... så bliver det automatisk til et link !
Avatar billede janvogt Praktikant
25. oktober 2001 - 11:14 #3
Hvis du bruger MS Explorer kan du se linket til spørgsmålet i www-adressefeltet foroven.
Brug KOPIER og INDSÆT til at indsætte linket i et spørgsmål.
Avatar billede lillehans Nybegynder
25. oktober 2001 - 15:43 #4
Tak for hjælpen til jer alle. I er vist enige, men nonoq var først.
Avatar billede lillehans Nybegynder
25. oktober 2001 - 15:44 #5
>nanoq. ad kategori. Jeg tænkte ikke. Jeg færdes
kun her og i VB.