Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2001 - 10:28 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Simply 3D 3

Nogen der ved hvor jeg kan købe nævnte program i danmark??
Avatar billede koxzi Nybegynder
25. oktober 2001 - 10:47 #1
Avatar billede koxzi Nybegynder
25. oktober 2001 - 10:48 #2
UpS Sorry Wrong sted :) forkert Spg jeg svarede på
Avatar billede lester_dk Nybegynder
25. oktober 2001 - 11:00 #3
Jeg har lige snakket med Micrografx Nordic, Kærvej 2, DK-2970 Hørsholm, Denmark
Phone / Fax (+45): 45 76 20 21 / 45 76 41 21

De siger at du skal kontakte www.ravenholm.dk  søgning på deres side viser kun at man kan få 10-brugerlicens uden medie.

Dog siger Micrografx Nordic at du bare skal nævne at du har snakket med dem om det, så skal de nok finde ud af at sende en enkeltbrugerlicens til Ravenholm.

/Lester_dk
Avatar billede donleavy Nybegynder
26. oktober 2001 - 09:50 #4
Men tænk gevaldigt over, om det er dét program, du gerne vil have. Nok er det enkelt, men det er også håbløst forældet i forhold til f.eks. Bryce, 3D Max, Cinema, etc. Men det er selvfølgelig billigere...
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2001 - 17:48 #5
lester_dk>> Ok, tak for det... (Imponerende service!)
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2001 - 17:51 #6
donleavy >> Er klar over at det kun er et \"3D light\" program, men det er godt hvis man har brug for noget hurtigt, flot grafik uden at skulle læse et leksikon først...
Avatar billede zaaaaa Nybegynder
26. oktober 2001 - 17:54 #7
hvorfor ikke købe flash 5 måske er det mega dyr men mega godt er det ;o)