Avatar billede olsenk83 Nybegynder
25. oktober 2001 - 09:39 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Linux Firewall

jeg håber der er nogle af jer der kan hjælpe mig med mit problem, jeg er ved at lave en opgave på min skole hvor jeg har fået til opgave at lave linux firewall og jeg jeg må ikke bruge grafisk brugerflade. så jeg skal selv lave en kerne og det har jeg ikke forstand på og så ville jeg hører om der var nogen der kunne give mig nogle tips og kommandoer som jeg kan bruge, alt hvad jeg laver skal dukomenteres så det skal være et rimelig grundig og guide til at lave en kerne. jeg kan selvføglelig også bruge website add. som kan forklare mig det , svarende skal helst være kommet inden onsdag i næste uge
Avatar billede olsenk83 Nybegynder
25. oktober 2001 - 09:40 #1
linux firewall Kerne, en komplet guide.
Avatar billede goz Nybegynder
25. oktober 2001 - 09:47 #2
Her er en fin artikel med gode links:
http://www.sslug.dk/artikler/Linux_sikkerhed/firewall.html

mvh goz
Avatar billede NanoQ Nybegynder
25. oktober 2001 - 09:53 #4
Avatar billede NanoQ Nybegynder
25. oktober 2001 - 09:56 #5
hmmm...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
25. oktober 2001 - 09:59 #6
Det var dælme hurtigt du fik banket de 500 point af. Jeg gætter på dette grunder i snyd. Derfor anmeldes til Admin.

NanoQ
Avatar billede NanoQ Nybegynder
25. oktober 2001 - 10:06 #7
Ingen kommentar til det?
Avatar billede olsenk83 Nybegynder
25. oktober 2001 - 10:32 #8
hvorfor skulle det være snyd?? jeg er i gang med en opgave og har meget travlt. der står også i spørgsmålet at vis en person kan give mig en website som jeg kan bruge som guide, så kunne jeg bruge det og det var det goz gjorde. så jeg kan ikke se det store problem i det, det kan da godt være at det var et nem løsning og let tjente 500 points. men jeg så det som en haste sag og ville have et kvalifiseret svar meget hurtigt.
Avatar billede olsenk83 Nybegynder
25. oktober 2001 - 10:34 #9
men ellers tak for hjælpen, vis du havde været der først havde du også fortjent de 5oo point. det er da trist du ser det på den måde.
Avatar billede arnbak Nybegynder
26. oktober 2001 - 01:12 #10
Uhh fedt at tjene point :(( sku da ikke det man er her for :-|
Avatar billede NanoQ Nybegynder
26. oktober 2001 - 10:44 #11
arnbak, godt du kommenterer uden at kende historien... ehm... sagen er afsluttet i andet spørgsmål - alle er glade og tilfredse ;)
Avatar billede goz Nybegynder
26. oktober 2001 - 10:49 #12
Nu vil jeg også blande mig.
Jeg er selvfølgelig glad for pointene, men det er jo ikke derfor man svarer. Ligesom i andre synes jeg også at spørgsmålet blev lukket for hurtigt. For 500 p burde der have været flere svar, hvilket vel også ville være af almen interesse.

goz