Avatar billede Jman Praktikant
24. oktober 2001 - 23:32 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

Nyt GUI på min firmadel

Hey all!
Jeg ville såmænd bare høre ros/ris på mit nye domæne samt hvad i synes, hvis det skulle stilles vs. mit gamle
Nye site: http://www.jj-grafik.dk
gamle: http://www.jman.dk/jj_grafik/index.htm
Avatar billede mipe1 Nybegynder
25. oktober 2001 - 00:33 #1
nyt site:
koncept, teksten ser meget rodet ud med de lige marginer, da afstanden mellem ordene varierer meget.

chart dk og tradedoubler bandet ødelægger meget af indtrykket og for den til at se forholdsvis uprofessionel ud(nu da det er en firmaside)

Uret er unødvendig gejl, hvis jeg vil se klokken kan gå ned i min proceslinie. Har aldrig rigtig fattet hvorfor der skal være ur på en webside. Men ellers et fedt ur.

Hmm, jeg var lige lidt sløv så jeg fattede ikke lige home-knappen, sad og ledte efter et firmalogo man kunne klikke på, så man kom tilbage til forsiden.

Jeg ved ikke hvad det er men elementerne over menuen, bl.a. den lilla/sortstribede ting, syntes jeg bryder lidt med resten af det ellers stilrene design.

Avatar billede jakoba Nybegynder
25. oktober 2001 - 01:04 #2
IE4:  sekundviseren på uret tegner 4 koncentriske cirkler inden i uret, det er vist ikke meningen.
NS4.7: ingen iframe, urets visere virker men urskiven er væk. menu og menubaggrunde går galt formentlig pga. mine large fonts der spiler dine celler ud.

Især firmaer har efterhånden lært lektion og opgraderer ikke til sidste nye browser det øjeblik den kommer. Så IE4 er ret vigtig at være kompatibel med (følger med NT4)

generelt forslag: mindre hi-tek og mere koncept.

mvh JakobA
Avatar billede a_c Nybegynder
25. oktober 2001 - 08:24 #3
Jeg kører IE5.
Det ser godt ud. Mere proffesionelt end det gamle.
Banner tingen trækker dog ned i det proffesionelle udtryk.
Den syrede streg over menuen med de sorte vertikale streger falder udenfor synes jeg.
Under priser er der en tekst fejl.Du skriver mine 2 gange.
\"Jeg vælger at se mine mine som vejledende priser\"

Jeg ved ikke hvordan det spiller i andre browsere men i IE5 er det fed.

A_C
Avatar billede a_c Nybegynder
25. oktober 2001 - 08:26 #4
Arrrrh!!! Nu så jeg først uret HA HA!.
Jeg fatttede bare ikke hvilket ur Jakoba snakkede om.... :)
Ja OK!
Avatar billede Jman Praktikant
25. oktober 2001 - 09:05 #5
Jeg takker for god, konstruktiv kritik!

mipe1 - gider du lave et svar, så jeg kan fordele points til Jer alle
Avatar billede mipe1 Nybegynder
25. oktober 2001 - 12:00 #6
og her er mit svar så
Avatar billede osaka_san Nybegynder
25. oktober 2001 - 13:25 #7
Et lille hint ville også være at få den til at klare denne test ;)

http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.jj-grafik.dk%2F&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline

Mvh.
Oscar Eg Gensmann
Avatar billede skywalker1 Nybegynder
31. oktober 2001 - 20:23 #8
Hvis jeg skal være helt ærlig synes jeg det er gået lidt tilbage for dit design...der var en bedre udnyttelse af skærmen før, og designet var mere roligt og afbalanceret. Men smag kan jo diskuteres til evighed ;)

Jeg er meget enig med mipe1 i, at bannerne fra chart og tradedoubler bør gemmes lang væk