Avatar billede mike803 Nybegynder
24. oktober 2001 - 22:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problemer med patron til BJC-3000

Har du en løsning på følgende problem?:
Min printer kan ikke udskrive med den sorte patron. Alle farvepatroner virker. Selv efter en rensning virker den ikke. Kan du hjælpe mig?
Avatar billede Spotgun Seniormester
24. oktober 2001 - 22:17 #1
Hvor gammel er patronen og hvor længe siden er det du har brugt den sidst (med success)? Den kan muligvis være tørret ind...

Og hvor mange sider har du ca. skrevet ud med den?
Avatar billede j.robert Nybegynder
24. oktober 2001 - 22:18 #2
Er den tom? - Ja, man skal jo spørge.
Avatar billede mike803 Nybegynder
24. oktober 2001 - 22:26 #3
den er 1/2 år gammel. Men det er et stykke tid siden den er brugt. Hvad kan jeg gøre hvis den er tørret ind. Den afgiver dog blæk hvis jeg sætter fingeren på. Det er 3 måneder siden jeg sidst brugte den. Og nej den er ikke tom:)
Avatar billede j.robert Nybegynder
24. oktober 2001 - 22:34 #4
Hvis den er tørret ind skal du købe en ny.
Avatar billede leblodia Nybegynder
24. oktober 2001 - 22:36 #5
Prøv at holde den ind under vandhanen...hvis du skyller dysserne, altså de små huller i printpladen kan det mange gange hjælpe.

Ellers prøv at ringe til dem her: Multi Jet/Lunddal Data (65 96 76 16), de kan helt sikkert hjælpe.