Avatar billede bergeren Nybegynder
24. oktober 2001 - 18:14 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

DivX fucker for meget

Jeg har et par DivX (nej ikke spille film) men der kommer sq grønne streger hen over skærmen på mange af dem. I starten kunne det kures med at bruge The Playa men kom der oss\' grønne streger der. Så brugte jeg Global DivX player så kom der oss\' grønne streger der.

Mit system: 1200Mhz torden fugl. ECS K7VZA bundkort, 256mb SD ram, ATi radeon 32 md sdr.

Avatar billede koxzi Nybegynder
24. oktober 2001 - 18:16 #1
Opdatere driverne til dit graffik kort.... hvilken version windows køre du ???....
fordi de fleste windows versioner under støtter ik radeon driverne ordenligt....
Du har et divx codec right ?? hviken et har du ??
Avatar billede bergeren Nybegynder
24. oktober 2001 - 18:22 #2
Nyeste DivX, W2K har lagt ATi\'s egen W2K drivere på.
Avatar billede theleiflindholms Nybegynder
24. oktober 2001 - 18:28 #3
bergeren>> Du har fuldstændig ret DIVX Stinker langt væk det virke ik nok man ska bruge det!!!!!!
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2001 - 22:18 #4
hvad snakker i om, divx holder da 100% :)
Avatar billede webwally Nybegynder
25. oktober 2001 - 00:04 #5
theleiflindholms> udover at du staver forfærdeligt, så holder DivX 100% som lecter beskriver det!
Avatar billede bergeren Nybegynder
25. oktober 2001 - 14:17 #6
Jeg syntes da oss\' at DivX er fint men det fucker sq for meget. Der kommer nemt fejl idet.
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2001 - 09:20 #7
Prøv at skifte codec til 3.11Alpha. Mange af de nye film kan ikke afspilles med det nye DivX-codec.
Avatar billede olsenk83 Nybegynder
29. oktober 2001 - 10:11 #8
DivX, Virker 110%. Det gælder bare om at finde en film af god kvalitet, hvilken film er det du har problemer med??

Olsenk83