Avatar billede fx-web Nybegynder
24. oktober 2001 - 18:00 Der er 10 kommentarer

Hvordan ?

I ved InfoPaq\'s underportal FreePaq har en iframe i toppen på _ALT_ hvad der bliver lagt på deres web server, mit spørgsmål er hvordan vi kan sætte en win2k server, altså så alt p åvores webserver får den iframe i toppen hvor vi kan have en bar med noget reklame...

Eller også  noget andet end lige en iframe...
Bare så alt automatisk får en tabel i toppen med reklame....

Nogen der kan hjælpe ?
Avatar billede bacardil Nybegynder
24. oktober 2001 - 18:06 #1
Spændende..
Avatar billede cyberinet.com Nybegynder
24. oktober 2001 - 18:16 #2
Aner det ikke, men lytter lige!
Avatar billede bacardil Nybegynder
24. oktober 2001 - 18:19 #3
ender med at du må kontakte freepaq og smide svaret her ;o)
Avatar billede fx-web Nybegynder
24. oktober 2001 - 18:27 #4
hehe ;D
Kan se subnet også har et script der automatisk komemr i alle filer der bliver uploiadet...
Hvis i kigger i bunden på alle sider
Avatar billede bacardil Nybegynder
24. oktober 2001 - 18:29 #5
Her er det eks. ikke..

http://mie.subnet.dk/
Avatar billede fx-web Nybegynder
24. oktober 2001 - 18:31 #6
lol side ;D
Men jo det er.. kig i kilden i bunden... Denne kode er i _alle_ subnet sidernes filer:
</script></noscript><script language=\"javascript\" src=\"http://ad.subnet.dk/webmeasure.js\"></script>
Avatar billede bacardil Nybegynder
24. oktober 2001 - 18:43 #7
:o)
Avatar billede jelzin101 Praktikant
24. oktober 2001 - 18:46 #8
den der mie og t ting er lige blevet endnu sjovere med ie6.0 der kommer et lille sjovt icon man kan trykke på hvorefter den spør\' hvor man vil gemme billedet :0)
Avatar billede thomasledet Nybegynder
24. oktober 2001 - 20:12 #9
med apache og rewriterules burde det ikke være noget problem... har ingen idé om, hvorledes det kan gøres på win2k :(
Avatar billede fx-web Nybegynder
27. oktober 2001 - 12:56 #10
Hmm, forklar lige hvordan man gørr på linux - kan være det er nogt i sammestil..?