Avatar billede cyberlox Nybegynder
24. oktober 2001 - 17:51 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

konfigurer Router

jeg har et problem jeg kan ikke konfigurer min Router Fra TDC det er et Speedstream jeg kunne godt Tænke mig at åbne en FTP server men kan ikke Pga den router opsætning jeg har

Hilsen Cyberlox
Avatar billede kapla Nybegynder
24. oktober 2001 - 17:53 #1
Avatar billede cliche Nybegynder
24. oktober 2001 - 18:10 #2
Du kan da bare lade ftp serveren listen på en anden port end port 21 :)
Avatar billede cyberlox Nybegynder
25. oktober 2001 - 21:17 #3
har Prøvet men det virker heller ik det er selv min IP folk ikke kan Logge ind på PGA Router opsætning den Blokere for alt indgående traffik
Avatar billede slamdamn Nybegynder
26. oktober 2001 - 16:46 #4
Ermm......
Jeg har studeret lidt med \"Speedstrem Routere\"
For jeg engang ville sætte en C-S server op med min \"HoSt\"256\"Host\"128\"Host\" linje

Det eneste du skal gøre af at åbne port 21

og finde din lan ip.. det gør du ved at gå ind i kør og skriv command og inde i ms dos som den åbner skriver du ipconfig

Og det skal du bare skrive ind der hvor der står i ftpserver.asp skal du bare skrive den ip der stod i ms dos prompt
Avatar billede cyberlox Nybegynder
27. oktober 2001 - 01:24 #5
Har prøvet men den vil ik en skid der inde.! det er som om den ikke kan få adgang til routern

hilsen Cyberlox
Avatar billede kapla Nybegynder
27. oktober 2001 - 01:30 #6
Avatar billede cyberlox Nybegynder
27. oktober 2001 - 02:29 #7
Ja ok men der står så

Jeg synes den router driller lidt, jeg har kun én maskine på, hvad gør jeg ?

men jeg har 3 Maskiner på...!

men jeg tror skam ik man kan stille noget op her i dette tilfælde fordi på den anden side.
http://www.dsl-faq.dk/program/ftpserver.asp
står der det er til NE2 og det er Netscape om det betyder noget ved jeg ik men jeg køre med WinXP og den kan slet ikke åbne det der når man trykker Gem i router så det næste vindu siger den bare Cannot connect

Hilsen Cyberlox..!
P.S. ja det er sq et stort problem
Avatar billede affag Nybegynder
27. oktober 2001 - 18:32 #8
Jeg har selv en speedstream router fra TDC..
Du skal klikke advanceret konfiguration->Prædefinerede NAPTservere..
På den nye side skal du så bare slå FTP til og sørge for at den henviser den til din egen IP-adresse som du finder som ovenfor.
Avatar billede cyberlox Nybegynder
27. oktober 2001 - 23:49 #9
affag  det forstår jeg ik meget Af Advanceret konfiguration hvor henne på Siden eller i min egen opsætning
Avatar billede affag Nybegynder
28. oktober 2001 - 19:40 #10
Du åbner din browser og skriver 192.168.1.1
så beder den om dit kundenummer og kodeord...
Så kommer du til en side hvor du kan klikke som ovenstående
Avatar billede cyberlox Nybegynder
28. oktober 2001 - 23:32 #11
Nej det kan jeg ikke der kommer ikke nogen sider den kan ikke finde siden skriver den Bare og jeg har fudnet ud af det kan ikke Lad sig gøres.
desværre. og desuden ahr jeg ikke nogen Password og brugernavn

Hilsen Cyberlox
Avatar billede cyberlox Nybegynder
02. november 2001 - 00:41 #12
Desværre der er ikke nogen der kan Hjælpe mig her.! jeg har måtte selv finde Oplysninger.

Hilsen cyberlox