Avatar billede edbfjols Nybegynder
24. oktober 2001 - 14:12 Der er 11 kommentarer

CD-RW hvad er de billigste?

Jeg ville gerne købe nogen CD\'er jeg kan brænde på flere gange, men hvad er det bedste tilbud i øjeblikket?
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2001 - 14:14 #1
Avatar billede www.satnam.da.ru Nybegynder
24. oktober 2001 - 14:15 #2
Electric city eller el giganten....koster vist 11 kr stykket og det er god kvalitet
Avatar billede retaxes Nybegynder
24. oktober 2001 - 14:19 #3
Jeg købte 20 stk. 4x2x1x Acer Multispeed CD-RW for et par måneder siden, 10 stk. kostede på det tidspunkt 59 kr. for 10 stk.
Det synes jeg er billigt i forhold til hvad de kostede for bare et par år siden, der lå de helt oppe på 200 kr.

Mine de sidste købte jeg hos den lokale pusher i Solrød - Compu Partner!
Avatar billede www.satnam.da.ru Nybegynder
24. oktober 2001 - 14:22 #5
men hvis de er for billige skl man heller ikke regne med god kvalitet...
jeg købte 10 cd-r cder til 40 kr.....det var billigt..da jeg kom hjem kunne min brænder kun brænde fire af cderne...resten røg i skraldespanden. Der stod buffer underrun når jeg prøvede at brænde dem.....i hjælp sektionen stod der der var fejl i brænderen eller dårlig kvalitet i cd\'er.

hilsen
SAtnam
Avatar billede eflow Nybegynder
24. oktober 2001 - 14:33 #6
hvis du vil have kvalitet, så vælg verbatim, det er kvalitet, jeg har kun hørt noget godt om verbatim, mens jeg har hørt meget dårligt om mr. platinium...
Avatar billede maverick_quazary Nybegynder
24. oktober 2001 - 14:35 #7
www.satnam.da.ru .. buffer underrun får du, når den brænder hurtigere, end bufferen fyldes med data. Altså hvis du har brænder fra en langsom harddisk og du benytter computeren samtidigt.
Avatar billede edbfjols Nybegynder
24. oktober 2001 - 14:41 #8
tak for nogen gode svar. Lyder som at jeg skal ud og købe en stak Verbatim CD er og så skal der sgu brændes musik ;o)
Avatar billede www.satnam.da.ru Nybegynder
24. oktober 2001 - 14:50 #9
har du ikke tænke dig at give point
Avatar billede eflow Nybegynder
24. oktober 2001 - 14:53 #10
www.satnam.da.ru, som maverick skriver er det nok pga. din brænder er hurtigere end hardisken, jeg har en plexter 16x10x40 og jeg brænder på billige cd\'er til 100 kr for 25 cd\'er, og jeg har ikke fejl brændt een eneste gange endnu, nok fordi det er en ældre brænder og den ikke har burn-proof...
Avatar billede eflow Nybegynder
24. oktober 2001 - 14:55 #11
hmm, så skal jeg svare ? nu jeg svarede på verbatim ?