Avatar billede jumper Nybegynder
24. oktober 2001 - 13:34 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

XML/ASP/SQL haj søges

Til en større portal i Danmark søges en talentfuld programmør der har sit primære fokus på serverside teknologier såsom

XML/XSL(T), ASP, (MS)SQL, VBScript/JS, COM(+), m.m.

Du skal have erfaring med at strukturere database løsninger, og vil indgå i et internationalt team der udvikler fremtidens personlige portaler, hvorfor engelsk-kundskab vil være en fordel. Løn er efter kvalifikationer og arbejdsmiljøet er afslappende. Bopæl i København/omegn er at foretrække.

Hvis du vil vide mere om stillingen kan du kontakte mig på thor@jubii.dk og vedlægge CV samt referencer.
Avatar billede keysersoze Guru
24. oktober 2001 - 13:42 #1
lidt off topic måske, men...

I min egenskab som multimediedesigner-studerende søger jeg en praktikplads (programmering) til efter jul - kan der være muligheder her??
Avatar billede jumper Nybegynder
24. oktober 2001 - 13:46 #2
Uopfordrede/off-topic ansøgninger har altid været velkomne. Når tiden kommer til at søge en praktikplads skal du da være velkommen til at skrive, så må vi jo se om vi kan finde ud af noget ;o)

/Thor
Avatar billede keysersoze Guru
24. oktober 2001 - 14:17 #3
men er det realistisk at håbe på?

jeg skal bruge 2 eller 4 måneder hvor jeg skal \"få et kvalitetsløft\" - og jeg har desværre kun fået afslag indtil videre :o/
Avatar billede netsrac Praktikant
24. oktober 2001 - 18:24 #4
Snakker vi om et job hos jubii ? (Er bare nysgerrig :))
Avatar billede jumper Nybegynder
25. oktober 2001 - 10:08 #5
keysersoze > Om det er realistisk at håbe på kan jeg jo ikke sige før jeg ved hvad du skal lave i den tid og hvad din uddannelse går ud på. Du kan jo prøve at skrive til mig, så skal jeg undersøge det.

netsrac > Gæt ;o)

/Thor
Avatar billede keysersoze Guru
25. oktober 2001 - 12:04 #6
så er der sendt lidt :)
Avatar billede keysersoze Guru
30. oktober 2001 - 09:32 #7
er der kommet noget frem, eller sidder i og griner af min mail endnu?
Avatar billede jumper Nybegynder
30. oktober 2001 - 09:44 #8
Jeg er ved at finde den rette afdeling, så den er skam sendt rundt - og bare rolig, der er skam ingen der griner ;)

(mon der forresten slet ikke er nogle XML/ASP/SQL hajer herinde ?)

/Thor
Avatar billede netsrac Praktikant
30. oktober 2001 - 12:20 #9
Jeg kunne godt tegne mig for ASP/SQL, men er pt. under uddannelse.
Avatar billede tagelarsen Novice
05. november 2001 - 12:33 #10
Prøv at gå ind på www.1jobedb.dk, der er flere forslag på personer som kan løse opgaven ellers ring.

med venlig hilsen
Tage Larsen / Tlf. 47100799
Avatar billede jumper Nybegynder
05. november 2001 - 13:14 #11
\"Priser
10% af den nyansattes første årsløn + moms.\"

tagelarsen > Jeg takker for tilbuddet (fra ovenstående hjemmeside), men jeg har allerede fået flere henvendelser fra forskellige sider og føler ikke at den ovenstående pris står i kontrast til den fornødne ydelse.

/Thor
Avatar billede tagelarsen Novice
05. november 2001 - 13:32 #12
Du er altid velkommen hvis du får behov.

mvh
Tage
Avatar billede wanda13 Nybegynder
24. november 2001 - 22:39 #13
Tjaaaa, jeg er blevet færdig som datamatiker, hvor jeg har lagt stor vægt på ASP/SQL og har derfor rimelig kendskab til disse områder (er dog stadig kun nyuddannet) men jeg har nok større problemer med placeringen, da jeg holder til i midt jylland, ellers var jeg meget interesseret :-)

Jan
Avatar billede keysersoze Guru
26. november 2001 - 21:56 #14
jumper >> er der slet ikke mere info ang praktik?
Avatar billede jumper Nybegynder
12. december 2001 - 09:30 #15
lukker...

keysersoze > Har du ikke fået min mail ?

/Thor
Avatar billede keysersoze Guru
12. december 2001 - 10:49 #16
jumper >> nej - har ingen mail fået, og da jeg sidst forsøgte at sende fik jeg besked tilbage om at jeg var banned fra jeres mailserver...
Avatar billede jumper Nybegynder
12. december 2001 - 10:50 #17
keysersoze > Send den på jumper@jscript.dk istedet. Hmm, måske er din mailserver blacklistet i ORDB (hvis den er en open relay).

/Thor
Avatar billede keysersoze Guru
12. december 2001 - 11:01 #18
er gjort...
Avatar billede keysersoze Guru
15. februar 2002 - 16:51 #19
nå... ævæv