Avatar billede viking2 Nybegynder
24. oktober 2001 - 12:51 Der er 4 kommentarer

Addtronic 6896A og støj

Jeg er på utkikk efter et godt kabinett m 300w strømforsyning. Det skal helst ikke støye for meget og ikke være grimt. Har kikket på Addtronic 6896A som ser kanongodt ut, men har hørt det er problemer med støy i dette kabinettet. Er det noen som har erfaring med dette? Er det mulig å bruge dette kabinet og ungå støj?
Jeg har og tenkt på et NoiceControl kabinet, men her kan man vel få et kjøleproblem?
Jeg skal kjøpe meg et Athlon XP1600+ og nytt motherboard og vil gjerne ha et godt hus å putte det i. Findes det ikke noen geniale kabinetter som er nogenlunde støysvage og som kjøler godt. Synes det er i overkant å gi 1300 kr incl. strømforsyning.

Viking
Avatar billede koxzi Nybegynder
24. oktober 2001 - 13:12 #1
addtronic, er ik helt lydløst men, det lamer bedstemt heller ikke !!, et andet Nice tower er
AOpen HQ45 Pro-P4 ATX MidiTower
Ext/Int: 2 x 3½\" + 3 x 5¼\" /1 x 3½\", det ville jeg forslå, ligger lige en URL ind til PIC af det.
http://130.227.194.4/edbhard/H017/001-0021.jpg

prisen er ca. 700.kr excl. porto
Avatar billede dgj Nybegynder
24. oktober 2001 - 17:16 #2
Addtronic 6896A er da ikke speciel køn.
Avatar billede viking2 Nybegynder
24. oktober 2001 - 19:02 #3
Jeg mente ikke køn når jeg sa \"ser kanongodt ut\". Det var mer i henblik på hva det kan funksjonsmessig. Jeg har for øyeblikket et HQ45 men vil gjerne prøve noe annet hvis jeg skal bruke så mange penger på et kabinett. Synd å opgradere til nøyaktig samme modell. Er litt trett av å se på det.
Avatar billede viking2 Nybegynder
24. oktober 2001 - 19:05 #4
Jeg vil desuten gjerne ha flere cdrom - plasser.(Til støydæmpende boks til harddisk)