Avatar billede flpro Nybegynder
24. oktober 2001 - 10:32 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Menu der er megtet nem at ændre/udvide

Jeg søger en menu (script hedder det vist) der på en og samme tid er meget nem at ændre/ tilføje en menupungt for \'ikke webkyndige\'.
1.) Menu\'en skal være med  med over og underpunkter. 2.)Og den ene af punkterne skal være intern side, hvor det kun er muligt at komme ind med kode.
Siden det skal bruges på er: http://www.aaa.dk/procon/
Kun konkrete henvisninger og sevlafprøvede menuer ønskes.
Avatar billede radut Nybegynder
24. oktober 2001 - 10:35 #1
Avatar billede ztyxx Nybegynder
24. oktober 2001 - 10:46 #2
Avatar billede flpro Nybegynder
24. oktober 2001 - 10:54 #3
Jeg er ikke velbevandret i dette \"univers\" og har behov for en konkret forslag. Hvis ovensående menufunktion og udseende beskrivelse ikke er konkret nok, så sig til !
Avatar billede flpro Nybegynder
24. oktober 2001 - 10:59 #4
Ztyxx
Til den du script du henviser til er der ikke undermenuer. Det er mit behov!
Avatar billede an-1706 Nybegynder
24. oktober 2001 - 12:12 #5
Prøv at se på www.bratta.com. Der ligger der en menu, som hedder CoolMenu. Jeg har selv arbejdet en del med denne menu og den er nem at arbejde med. Du skal blot følge vejledningen.

Passwordprotection er der dog ikke, men den kan man jo finde andre steder og sætte ind.
Avatar billede an-1706 Nybegynder
24. oktober 2001 - 12:21 #6
Du kan også gå direkte ind på ://www.dhtmlcentral.com/ og se under menupunktet Cool Menus
Avatar billede flpro Nybegynder
24. oktober 2001 - 14:39 #7
Cool Menus ser ud til at være sagen. Kan du henvise til en site hvor der er kræset mere for designet. Vil det i øvrigt være muligt at gøre menuen eks lysfarvet i toppen og ved nederste menupunkt mørkere. Ala http://www.aaa.dk/procon/
Avatar billede an-1706 Nybegynder
24. oktober 2001 - 14:50 #8
Prøv at kigge på www.idraetssamvirket.dk det er en simpel cool menu der bruges. Mht. glidende farver i menuen er jeg ikke sikker om det kan lade sig gøre.
Avatar billede flpro Nybegynder
24. oktober 2001 - 15:18 #9
Hvem vil lave en menu (ala http://www.ekstrabladet.dk/ ) der kan erstatte menuen på http://www.aaa.dk/procon/ (+ 2 menupunkter mere)
Det er vel i denne situation bedst at lave sitet i rammer, for at siden ikke bliver for tung.
Hvor mange point vil do koste ?

Avatar billede claude Nybegynder
24. oktober 2001 - 16:39 #10
1. Glem rammer

2. Hvornår skal du bruge menuen ?
Avatar billede flpro Nybegynder
25. oktober 2001 - 09:24 #11
Jeg skal bruge menuen hurtigst muligt.(næste uge)
Avatar billede flpro Nybegynder
25. oktober 2001 - 09:45 #12
Har oprettet \"spørgsmål\" om at få lavet en menu (250 point)
Avatar billede flpro Nybegynder
02. november 2001 - 08:38 #13
Claude Hvis du opretter et svar vil jeg gerne give dig pointene.
Avatar billede claude Nybegynder
02. november 2001 - 09:15 #14
flpro > Tak :-)
Avatar billede flpro Nybegynder
02. november 2001 - 09:27 #15
Vil du tjene 300 point mere ?
Jeg vil løbende få behov for at spørge om stort og sikket mest småt i forhold til DW
Hvis ja,så må du sige til når pointene er brugt op!
Vi kan godt gøre det i dette regi, så andre evt. også kan få glæde af din viden!

Avatar billede claude Nybegynder
02. november 2001 - 09:32 #16
flpro> Du siger bare til. Du kender jo min email.