Avatar billede a-torsten Nybegynder
24. oktober 2001 - 08:26 Der er 13 kommentarer og
4 løsninger

ADSL uden telefon abbonement ?

Hejsa....

Jeg vil bare høre om der er nogen der laver adsl uden at man skal have oprettet telefon....

Jeg har telestik, men vil ikke oprette fastnet-telefon...

Kan det lade sig gøre..?

-Anders
Avatar billede hojben Novice
24. oktober 2001 - 08:29 #1
Ja.. du skal bare oplyse din nabo\'s telefonnummer og pointere at det IKKE er dit nummer men din nabo\'s :)
Avatar billede a-torsten Nybegynder
24. oktober 2001 - 08:32 #2
Seriøst.???

Han bruger selv sine kabler..... Jeg har selv telestik, men har intet abbo på det..

-Anders
Avatar billede hojben Novice
24. oktober 2001 - 08:34 #3
Ja... jeg har selv wol adsl og ingen fastnet-telefon.. skulle bare finde et nummer lige omkring mig.. dvs i samme bygning..
Avatar billede hojben Novice
24. oktober 2001 - 08:35 #4
Det er kun for at sikre sig at der er rå kabler...
Avatar billede a-torsten Nybegynder
24. oktober 2001 - 08:39 #5
Kan en telefon-box mon gøre det..??
Avatar billede hojben Novice
24. oktober 2001 - 08:45 #6
nej da den er \"ekstern\" og ikke har nogen tilhørsforhold til din bygning ;)
Avatar billede pyra Nybegynder
24. oktober 2001 - 13:05 #7
du kan få adsl ved cybercity uden fastnet tlf. ring til og så kan de fortælle dig med det samme om du kan få det..
Avatar billede sanded_shadow Nybegynder
24. oktober 2001 - 13:30 #8
Det KAN MAN IKKE!!! Du skal have eget telefon nummer eller du skal trække kabel fra din nabo det er det bliver BÅÅÅÅ dyrt!! Synes lige du skal snakke med TDC eller en anden IE udbyder! Men det som jeg har svaret vil TDC nok også svare! ;)
Avatar billede pyra Nybegynder
24. oktober 2001 - 14:16 #9
a-torsten har TLF stik men intet abon. Derfor kan han igennem Cybercity få installeret adsl. Det eneste de kræver er at der er et tlf stik og tilladelse fra teledanmark!  :-D  ring til Cybercity på tlf nr.3398 3398 . og hør om de kan installerer det  :-D

Points plz  :)
Avatar billede maverick_quazary Nybegynder
24. oktober 2001 - 14:17 #10
sanded_shadow .. det var da ligegodt pokkers, jeg har ligesom hojben ADSL uden at have et telefonabonnement, jeg har mit ved CyberCity... Du ved jo ikke hvad du taler om mand! *griner*

a-torsten.. bare gør som hojben siger, de skal bare vide om der er rå kobber tilgængeligt der hvor du bor :o)
Avatar billede maverick_quazary Nybegynder
24. oktober 2001 - 14:17 #11
Hov, skulle have været en kommentart! Ingen point til mig, tak!
Avatar billede hojben Novice
24. oktober 2001 - 14:28 #12
Sanded > spyt lige sandet over til afrika igen og vask så din mund næste gang!

Mav > Zanx ;)
Avatar billede sanded_shadow Nybegynder
24. oktober 2001 - 14:30 #13
Nu ligger landet sådan så a-torsten ikke kan forklare ordenligt :) - Plz lad være med at grine! Prøver jo blot at hjælpe! okay! man lærer ved fejltagelser! Sorry

-Sanded-
Avatar billede hojben Novice
24. oktober 2001 - 14:36 #14
<Snip> Jeg har telestik, men vil ikke oprette fastnet-telefon... </snip>

Hvilken del forstod du ikke?? *G*

jeg forstod han da ellers heeeelt finno ;)
Avatar billede conan54 Nybegynder
24. oktober 2001 - 18:27 #15
Du kan få en Cybercity forbindelse uden af have alm. telefon. (Uanset hvorfor du ikke har den)..
Avatar billede maverick_quazary Nybegynder
25. oktober 2001 - 10:56 #16
conan54 .. du er hurtig, hva? Det er jo det hojben og jeg siger! *LoL*
Avatar billede sanded_shadow Nybegynder
25. oktober 2001 - 14:57 #17
-Mav-

Du sviner folk til... Hvorfor det??