Avatar billede pollas Nybegynder
29. februar 2000 - 12:49 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Text i Photoshop

Hvordan får man tekst i PS til at være lige bred,  uanset linjelængde. Jeg tænker på indtastning af fx. tre linjer med hver dees længde. Jeg ville så gerne justere mellemrummet mellem bogstaverne i hver linje individuelt, så alle linjer blev lige lange, og fik lidt 'kasse'-look. Håber det er bare lidt klart...
Avatar billede jzbr Nybegynder
29. februar 2000 - 13:33 #1
Marker hver enkelt linie og indtatst den ønskede spatiering i "tracking" i dit Type tool.
J
Avatar billede 8ball Nybegynder
29. februar 2000 - 14:47 #2
point til jzbr er på sin plads :-)

- 8ball