Avatar billede lina_g Nybegynder
23. oktober 2001 - 21:21 Der er 14 kommentarer og
3 løsninger

Fra And til Svane

Ved i hvor meget det ville kste og hvor længe det ville tage at få lavet denne her bil i stand---+ http://www.hoejlunds-auto.dk/brugte_biler_1.htm
det er den midsterste!
Til at komme til at ligne lidt den her...
http://www.abarth.itgo.com/cgi-bin/i/pic/yourcars/koko3.jpg

Hvor kan man ventuelt få det lavet?,og hvor meget koster såen noget?, reserve dele er ikke noget problem da den bruger gamle fiat dele,,,

Håber i vil hjælpe mig!

KH. Lina
Avatar billede parazite Nybegynder
23. oktober 2001 - 21:24 #1
Siger kun 1 ting: *LOLDA!* Held og lykke, kære! :)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
23. oktober 2001 - 21:25 #2
Hvis du selv laver arbejdet i din fritid, vil det vel tage et par år og koste et hav af stumper!

Mit gæt er at i tid og penge vil det koste en formue.
Avatar billede lina_g Nybegynder
23. oktober 2001 - 21:26 #3
he he, som du kan se er det blevet gjordt!

Skal lige sige at den modificerede, har 230 Hestekræfter og kommer fra 0-100 på 4,4 sekunder
Avatar billede lina_g Nybegynder
23. oktober 2001 - 21:26 #4
hvad hvis man får en mekaniker til det! såen småt, lidt efter lidt!\'
med at sætte delene på!
Avatar billede repsac Nybegynder
23. oktober 2001 - 21:30 #5
Det bli\'r fa\'me dyrt, men hvis du hellere vil ofre nogle hundrede tusinde (hvilket er mit bud) end at købe en ny bil, jaehh ...

Hvis \"din\" også skal have 230HP så skal vist typegodkendes ($$ - så vidt jeg ved) for at må køre på vejen ...

anyway, held og lykke skal du have med på vejen ... ;o)
Avatar billede repsac Nybegynder
23. oktober 2001 - 21:33 #6
At få et autoværksted til at give bilen en *hoste* \"ansigslyftning\" koster selvfølgelig betydeligt mere end hvis du selv kan pusle med det ...

Måske vil Bill G ofre lidt på dig - han donerer jo penge til så meget ... ;o)
Avatar billede lina_g Nybegynder
23. oktober 2001 - 21:38 #7
Delene koster ikke så meget, selve bilen har jeg set for 7000, synet og køreklar!
og delene er fra slutningen af 80, så dem kan man få på bilkirkegårde!

Så jeg tror ikke at det kommer til at koste formuen alligevel!

Den skal selvfølgelig ike have 230 HP, det er jo syt!
Avatar billede parazite Nybegynder
23. oktober 2001 - 21:40 #8
lina_g : Når det kommer til HP er INTET sygt! :)
Avatar billede lina_g Nybegynder
23. oktober 2001 - 21:41 #9
he he, det så rigtigt nok, men i en yugo,, den Yugo med de 230HP har vundet over Porcher og Corvetter i Amerikanske løb!
Avatar billede repsac Nybegynder
23. oktober 2001 - 21:42 #10
Nårh ... jeg trode du ville til at køre rally el. ... :)

Tjaehh ... det er svært, men du skal jo også have fat i stuper af en rimelig kvalitet.
Man må formode at bilen er halvt gennemrustet, så det er nok en ordentlig omgang den skal have for at det bliver en nydelse at køre i \"bilen\" ... :D
Avatar billede repsac Nybegynder
23. oktober 2001 - 21:44 #11
=>parazite: jo ... det må være sygeligt sjovt at køre rundt i fartdyret med 230HP! ... *GG*
Avatar billede lina_g Nybegynder
23. oktober 2001 - 21:45 #12
men hvis man investere lidt efter lidt, jeg skal bare have den sænket, lave de der vinger i siderne og de der skjolde foran og bagi!

det kan da ikke være så dyrt!
Avatar billede repsac Nybegynder
23. oktober 2001 - 21:48 #13
Det er vist ikke kun det ... En omlakering ville vist ikke være af vejen efter en ordentlig omgang rustbehandling - ikke mindst af undervognen ...
Men det er rigtigt, man kan jo \"renovere\" den som man har råd til efterhånden ...
Avatar billede advokaten Nybegynder
23. oktober 2001 - 21:48 #14
Den sdkal jo have nu lakering, dæk + fælge, sænkes, haves skørter på...blablablablabla.... :-)
Avatar billede lina_g Nybegynder
23. oktober 2001 - 21:51 #15
bare den kan køre! så kan jeg altid ændre på den!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
24. oktober 2001 - 06:05 #16
lina_g>> Det kommer til at koste røven ud af bukserne. En mekaniker skal vel have 2-300 kr i timen. Bare det at køre en så gammel bil til syn hvert andet år kommer til at koste dig mange 1000kr. og skal den have 230hp skal den typegodkendes igen, det kan det også sagtens være at den skal for at kunne sænkes. Bare det at det ikke er original rattet der er i bilen indebære at man skal have godkendelses papire på det nye rat for at få bilen gennem syn!

Prøv at spørge en mekaniker, jeg vil gerne høre svaret.
Avatar billede acrobal Nybegynder
24. oktober 2001 - 11:57 #17
hej nu skal du høre det kommer til at koste ca. 25.000 hvis den skal ligne den præsis, det vil blive ret dyrt jeg ville hellere købe en brugt golf 2 med et fedt spoilersæt på.... for en 40.000 men hvis du insistere så ring til palms auto..... hilsen acrobal