Avatar billede jesperthorup Nybegynder
23. oktober 2001 - 17:07 Der er 30 kommentarer og
1 løsning

Kritk ønskes

Kritik og idéer til fornyelse ønskes, da siden skal bygge som til \"webbutik\". Forslag.
Avatar billede 7th Praktikant
23. oktober 2001 - 17:09 #1
F O R S L A G  :  L I N K ! ! !
Avatar billede jakoba Nybegynder
23. oktober 2001 - 17:10 #2
K R I T I K : det er sku for sølle du ikke lægger et link :-))
Avatar billede jesperthorup Nybegynder
23. oktober 2001 - 17:11 #3
Nå jaaaaaaaaaaahhhhhhhh for h................
http://www.bigwheels.dk
Avatar billede 7th Praktikant
23. oktober 2001 - 17:18 #4
Krit-hik-k:
Godt nok er der kommet nye billeder på, og de er som også meget pæne, men selve grundlaget på siden har du ikke pillet ret meget ved.
Sidste gang mener jeg hvis du fik lidt hak for den gule font. Jeg bryder mig stadig ikke om den, men som sagt, det er en god reklame, og sælger uden tvivl produkterne.
Skal jeg sige en negativ ting mere, så synes jeg man som kunde nærmest bliver overfaldet på forsiden med alle de billeder og kæmpe tekster. Det er måske lige en tand for meget af det gode.
Avatar billede lina_g Nybegynder
23. oktober 2001 - 17:21 #5
jesperthorup>>>> vil du vide hvad du kan tjene gode penge på?!
Avatar billede jesperthorup Nybegynder
23. oktober 2001 - 17:23 #6
Det vil jeg give dig helt ret i.
Det er mere for at finde ud af om designet skal laves fuldstændigt om når jeg starter webbutiken!
Avatar billede jesperthorup Nybegynder
23. oktober 2001 - 17:25 #7
lina_g>>>> JAAAAAAAAAAA!!!
Avatar billede lina_g Nybegynder
23. oktober 2001 - 17:26 #8
så vil jeg også have procent!!! tihi!
Avatar billede sualkmuab Nybegynder
23. oktober 2001 - 17:28 #9
Som potentiel interesseret kunde (ældre bilist) synes jeg siden er for rodet uden klar \"indgang\", hvor jeg kan orientere mig bedre. Siden signaler \"rodebutik\" (?). . Det farvestrålende dominerer indholdet. Mange i min aldersgruppe, som kan være interesserede i din side, kører vist på 800 * 600 pixel og har derfor bøvl med at se hele nederste frame samtidigt
Avatar billede jakoba Nybegynder
23. oktober 2001 - 17:29 #10
Topbanneret er for stort, og især for rodet, man skal kikke målrettet for at se noget på det.

De 2 \'bigwheels\' bannere nede i hovedfeltet bryder sidens Tilbudsavis\'look, uden rigtig at tilføje noget, kunne de ikke laves som \'normale\' raklamer i stilen.

Det der \'forklarende tekst\' i lille skrift hører hjemme på forsiden. kom det om på undersiderne hvor det hører hjemme. Hvis det er et kram det skal være der så skift baggrundsfarve. Det er svært at læse på så sort bund.

galleri: med så mange thumbnails vil du få væsentlig lavere loadtid hvis du sætter dem sammen i eet .jpg billede med et imagemap over.

Er det med vilje at hver thumbnail åbner et nyt eget popop, og ikke genbruger den der er der fra forrige thumbnail?

mvh JakobA
Avatar billede jakoba Nybegynder
23. oktober 2001 - 17:31 #11
Ups.  hører hjemme på forsiden  ->  hører ikke hjemme på forsiden
Avatar billede lina_g Nybegynder
23. oktober 2001 - 17:33 #12
Hva siger du jesperthorup???
Avatar billede jesperthorup Nybegynder
23. oktober 2001 - 17:40 #13
Jamen Lina jeg kan jo ikke give dig point hvis det ikke er noget jeg kan bruge til noget!!!
Avatar billede lina_g Nybegynder
23. oktober 2001 - 17:41 #14
jeg mener ikke point,, men hvis jeg giver dig en salgsid, og du tjener på den,, så vil jeg have procenter!
Avatar billede jesperthorup Nybegynder
23. oktober 2001 - 17:44 #15
Det kan vi godt aftale LINA G. Men det er jo ikke min butik, altså alufælge butikken. Jeg har bare lavet deres hjemmeside! Men jeg kender Boss\'en rigtigt godt, og han er da nok interresseret i nye idéer!
Avatar billede lina_g Nybegynder
23. oktober 2001 - 17:45 #16
det er bare,, sælger i Dayton fælge!
Avatar billede lina_g Nybegynder
23. oktober 2001 - 17:46 #17
de er rigtig flotte, og jeg tror at der  er rigtig mange som e rintereseret i dem, jeg er Selv...
Avatar billede jesperthorup Nybegynder
23. oktober 2001 - 17:46 #18
Nej det siger mig ikke lige noget.....?
Hvem og hvad er Dayton?
Avatar billede lina_g Nybegynder
23. oktober 2001 - 17:47 #19
nu skal jeg vise dig nogle Dayton fælge,, du bliver slået ud!

http://www.daytonwirewheels.com/lowriders.shtml
Avatar billede jesperthorup Nybegynder
23. oktober 2001 - 17:48 #20
Hmmmmmmmmmmm. Jeg forstår dig ikke helt. Har du forbindelser til dem eller.......?
Avatar billede lina_g Nybegynder
23. oktober 2001 - 17:49 #21
http://www.daytonwirewheels.com
gå så ind i low riders,, og så kan du se billederne stort!
Avatar billede lina_g Nybegynder
23. oktober 2001 - 17:49 #22
neeej
Avatar billede parazite Nybegynder
23. oktober 2001 - 17:52 #24
Tjek lige sitet i 1280 * 1024 og derover - din header-grafik går igen! :)
Avatar billede jesperthorup Nybegynder
23. oktober 2001 - 17:55 #25
Er tilbage om en halv time. Spiser.........
Hold den kørende Lina G.
Avatar billede jesperthorup Nybegynder
23. oktober 2001 - 17:56 #26
Osaka, den link du har lavet virker ikke?
Avatar billede lina_g Nybegynder
23. oktober 2001 - 18:01 #27
jo linket virker da, har selv lige været derinde!
Avatar billede jesperthorup Nybegynder
23. oktober 2001 - 18:16 #28
Lina G>>>>>>>>> Jeg vil give dig fuldstændig ret i at det er nogle fede fælge. Men halvdelen af siderne virker ikke. Mennnnnnnnnnnnn........ Det går ikke at importere sådan nogle fælge til dk, for der er slet ikke et marked for det! For det første er avancen for lille og kliantellet er også for småt. Sorry. De passer kun på amerikanske og engelske biler.
Avatar billede lina_g Nybegynder
23. oktober 2001 - 18:22 #29
Hvad mener du med at de kunpasser på Amerikanske biler
Avatar billede empty2 Nybegynder
24. oktober 2001 - 12:42 #30
hey hey.........

Jeg synes  at den er fin nok , men du ville jo have kritik... k
Billedet i toppet den loader langsomt. Måske kunne du spalte den op i tabeller og så sæte dem sammen det ville gå hurtigere på den måde.....

Også når men kommer ind på din side din menu kommer frem, din billede øverst, og så gikker man ned og der står der at den loder forsiden, og man sidder og tror at der kommer noget mere, men nej det gøre der ikke spild af tid....
hvis der kommer noget så tager det alt for lang tid, hvis der ikke kommer noget jamen så kan du jo lavet noget let grafik, altså for forsiden, det ser nemlig helt tomt ud.....

Håber det vr tilnyte...........
Avatar billede jesperthorup Nybegynder
03. november 2001 - 14:38 #31
Alle har ret, tak for hjælpen, men der er ikke meget kød på Jeres svar!