Avatar billede excoder Nybegynder
23. oktober 2001 - 17:06 Der er 8 kommentarer

Logo på Motorola mobil ?

Er det muligt at lægge et logo ind på en Motorola mobil tlf., og er der en som har et link til en side hvor logoerne ikke koster penge ?
Avatar billede hotpop Novice
23. oktober 2001 - 17:08 #1
det kan man ikke.
Avatar billede hotpop Novice
23. oktober 2001 - 17:08 #2
.
Avatar billede excoder Nybegynder
23. oktober 2001 - 17:11 #3
Det var ærgeligt.

Men hvad med et link til en side med gratis logoer ? Jeg synes det er svært at finde sådan enside.
Avatar billede nms Nybegynder
23. oktober 2001 - 17:11 #4
Jeg tror vist nok du kan på nogle af de nye!
Men er ikke sikker!

-NMS
Avatar billede smiske Nybegynder
23. oktober 2001 - 17:19 #5

På de fleste sider er det efterhånden afhænigt af hvem du har som udbyder om du kan hente logoer, ringetoner og den slags.
Men, jeg mener denne her side er ligeglad med hvem du har som udbyder, du kan jo prøve ad :o)

http://www.cellular.dk/dk/skab1.asp

//Henrik
Avatar billede zeth Nybegynder
23. oktober 2001 - 17:38 #6
der er masser af logoer på www.mobital.dk og www.sol.dk/mobil
Avatar billede excoder Nybegynder
23. oktober 2001 - 19:24 #7
cellular.dk + mobiltal.dk linket til den samme side, på begge skal man først være registreret for at kunne bruge deres service. Det ønker jeg ikke

På sol.dk/mobil koster det penge at få et logo :

\"Alle logoer koster 8 kr.\"

Er der virkelig ikke en side hvor man hverken skal være logget ind, eller skulle betale for et logo ?

Tidligere har jeg brugt coolsms.dk, men nu koster det også penge der at få et logo :-(
Avatar billede smiske Nybegynder
23. oktober 2001 - 19:39 #8

Efter teleselskaberne begyndte at tage penge for ringetoner der bliver sendt over nettet tror jeg det bliver svært at finde noget gratis i den dur fremover.  For mon ikke også det gælder logoer og andet lir til mobilos???

//Henrik