Avatar billede springer Nybegynder
23. oktober 2001 - 16:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

POP3 mail i notes server

Hej

Vi er kommet til at diskutere på arbejdet om det er muligt at have en POP3 postkonto, som så notes serveren skal hente fra fx hvert 2 minut, og så hver enkelt bruger på serveren fx har sin egen pop3 konto et andet sted i byen.
Bruger 1 med ID-fil 1 har e-mailen post1@mail.tele.dk
Bruger 2 med ID fil 2 har e-mailen post2@mail.tele.dk

Kan det lade sig gøre ?

/KKP
Avatar billede roed Nybegynder
23. oktober 2001 - 16:04 #1
Det kan det sagtens hvis jeres administrator har tilladt det på serveren. Så er det bare om at oprette de mails du vil have ved siden af arbejdsmailen fx.i hver sin mappe!
Avatar billede springer Nybegynder
23. oktober 2001 - 16:41 #2
Kanont... vender tilbage når vi skal \"lege\" med det