Avatar billede game_tracker Nybegynder
23. oktober 2001 - 14:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

winamp

Når jeg høre mine mp3\'er så når snagen er slut går den ikke til den sang der er nedenunder men springer rundt men hvor dan kan jeg lave så at når den ene mp3 er slut så skal den gå vidre til den neste i listen og ikke hoppe rundt
Avatar billede cyberinet.com Nybegynder
23. oktober 2001 - 14:48 #1
Den knap som hedder shuffle må ikke være klikket på ellers klik en gang til.
Avatar billede telep Nybegynder
23. oktober 2001 - 14:50 #2
Der sidde i øverste del en knap der hedder shuffle... slå denne fra og du får musikken i korrekt rækkefølge!