Avatar billede x3m Nybegynder
23. oktober 2001 - 12:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp!

Hej allesammen!

Jeg har et billede arkiv, hvor jeg har billeder af min mors fødselsdag, og hun vil rigtig gerne se dem.
Jeg har lagt dem i en .zip fil på min server, kan ik huske koden til serveren, er der et sted hvor man kan søge \"www.mit-domæne.dk\" og så finder den alle .zip filerne på den side?!
Jeg vil rigtig gerne vise min mor dem!
Jeg sætter pris på jeres svar!
og forresten, har prøvet at skrive til webmasteren, af min side, han siger det ik er muligt at få koden!

-x3m
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2001 - 12:25 #1
webstripper kan sættes til og hente alt fra en  hp af, også zip. Dog ik serverside code

http://webstripper.net/
Avatar billede x3m Nybegynder
23. oktober 2001 - 12:28 #2
ok!
Prøver lige!
Avatar billede x3m Nybegynder
23. oktober 2001 - 12:31 #3
o.k!
Mange tak!