Avatar billede excoder Nybegynder
22. oktober 2001 - 22:49 Der er 24 kommentarer

Mobil-tlf. abbo. ?

Hvilket mobiltelefon abbo. er billigst ?

Har haft kigget lidt på Telmore.dk, men findes andre som er billigere end de er, f.eks. nogle som slet ikke har noget gebyr pr. måned ved forbrug under x kr. ?

Evt. hvad kan den biligste mobil købes til pt. hvis den skal være uden sim-lock ?
Avatar billede bbs Nybegynder
22. oktober 2001 - 22:54 #1
Tellmore er de billigste..
Avatar billede nms Nybegynder
22. oktober 2001 - 22:56 #2
Det kommer and på om du ringer med eller lidt, og om du ringer til mobiler eller hjemtelefoner!
Du skal nok ringe lidt omkring, til Sonofon, TDC, telmore, Club blah blah. Og spørger om hvordan det hele hænger sammen!
Man kan ikke bare lige sige hvad der er billigst!
De prøver jo alle sammen at være billigst, men for man hvad man betaler for?!
Ring og høre!

-NMS
Avatar billede nms Nybegynder
22. oktober 2001 - 22:56 #3
Det kommer and på om du ringer MEGET eller lidt!
Avatar billede bbs Nybegynder
22. oktober 2001 - 22:57 #4
an ikke and ;)
Avatar billede nms Nybegynder
22. oktober 2001 - 22:57 #5
Jeg r lidt dårlig til at stave, er ret træt, bare sig hvis der er noget du ikke forstår! :)
Avatar billede excoder Nybegynder
22. oktober 2001 - 23:06 #6
Det skulle kun være en \"nød telefon\", altså med lavt forbrug, men abbo. skal også helst være billigt til andre mobiler.

Er der en som kender noget til hvad det koster at ringe *til* en mobil, er der en fast takst fra alle udbydere?
Avatar billede klatten Nybegynder
22. oktober 2001 - 23:08 #7
Telmore er billigst, hvis du næste ikke skal bruge mobilen til noget. For at finde det billigste abonnement til dit behov så kig på www.teleprisguide.dk
Avatar billede nms Nybegynder
22. oktober 2001 - 23:11 #8
Nej det er ik!
Jeg har sonofon, og det ned abbo. det koster 7kr,-i minuttet at ringe til mobil, men derved koster det kun 20 kr, om måneden at have!
Så hvis du ik ringer så meget så skal du snakke med Sonofon!
Ellers skal du nok ha´ fat i Tellmore!

-NMS
Avatar billede excoder Nybegynder
22. oktober 2001 - 23:15 #9
nms> 7 kr. i minuttet ! Det var godtnok dyrt, jeg var ikke klar over at det kostede så meget.
Avatar billede nms Nybegynder
22. oktober 2001 - 23:16 #10
Tja.. jeg synes også det er slemt :(
Men køb det hos Tellmore eller Club blah blah...
Det er de billigste!
(Skifter også snart til Tellmore)

-NMS
Avatar billede excoder Nybegynder
22. oktober 2001 - 23:21 #11
nms> ja, det var da nok lige værd at overveje, det bliver hurtigt rigtig dyrt med 7 kr. pr. minut !

Men jeg synes ikke jeg kan se nogle priser på Telmore\'s side, hvor der står hvad det koster at ringe til mobil tlf., men det er måske 1,20.- uanset om det er fast eller mobil man ringer til ?
Avatar billede klatten Nybegynder
22. oktober 2001 - 23:21 #12
Ulempen ved telmore er naturligvis, at man skal have en telefon i forvejen!
Som sagt klik på mit link. Det er lavet af Telestyrelsen og er derfor objektivt!
Avatar billede bacardil Nybegynder
22. oktober 2001 - 23:22 #13
telmore eller sonofon, de er også ganske billige med deres variant. De yder også en god service som til tider kan være værd at betale for
Avatar billede nms Nybegynder
22. oktober 2001 - 23:22 #14
excoder!

Du kan prøve at ringe til dem!
Avatar billede klatten Nybegynder
22. oktober 2001 - 23:25 #15
Telmore kræver vist, at man min har et forbrug på 75kr/kvartal (tale og sms), ellers bliver man bonnet 15kr/mdr i abonnement. Min kæreste har Telmore og bruger ikke telefonen særlig meget, men at komme over de 75kr/kvartal er ikke noget problem.
I forhold tidligere abonnement hos TDC, sparer hun nu halvdelen.

Good luck !
Avatar billede excoder Nybegynder
22. oktober 2001 - 23:25 #16
nms> ja, det kunne man, men det er da lidt underligt at alle priser ikke står på siden synes jeg.
Avatar billede nms Nybegynder
22. oktober 2001 - 23:25 #17
Nå, men jeg går nu, håber du kan bruge min hjælp til noget!
Held og Lykke!

-NMS
Avatar billede bacardil Nybegynder
22. oktober 2001 - 23:26 #18
excoder> Man tager de billigste priser og smider på siderne i den branche :o)
Avatar billede excoder Nybegynder
22. oktober 2001 - 23:27 #19
Jeg sidder og kigger på Club blah blah siden, og de er billigere end Telmore, 1,10 pr. min. / 0.24 pr. SMS. Ligger der noget \"skjult\" i Club blah blah\'s priser, iforhold til Telmore ?
Avatar billede bacardil Nybegynder
22. oktober 2001 - 23:29 #20
excoder> Det næmmeste og der du får 100% svar er ved at ringe til de 2 imorgen og høre omkring dit behov.

Så finder du også ud af om Club blah blah har en ordenlig service.
Avatar billede styler.dk Nybegynder
22. oktober 2001 - 23:50 #21
Jeg har selv ClubBlahBlah.dk
--> har <b>ALDRIG</b> haft problemer med dem..
Avatar billede kein Nybegynder
23. oktober 2001 - 08:38 #22
Hej excoder,

3 billigste muligheder:
World Online/Tiscali = 0 abb. / 1,25 min. / 0,25 sms / TDC\'s dækning.
Club Blah Blah = 0 abb. / 1,10 min. / 0,24 sms / Sonofons dækning.
Telmore = 0 abb. / 1,20 min. / 0,25 sms / TDC\'s dækning.

Bruger selv Tiscali - uden problemer...
Avatar billede klatten Nybegynder
29. oktober 2001 - 11:03 #23
excoder
Hvad finder du ud af?
Avatar billede kein Nybegynder
20. december 2001 - 08:40 #24
Spm burde måske snart lukkes?!