Avatar billede khalim Nybegynder
22. oktober 2001 - 21:57 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Iso\'s??

hvordan kan man vide hvad man skal vælge når man brænder iso\'s...fx med nero kommer der sådan en fin menu frem hvor der står datamode 1 eller datamode 2 eller 2 andre indstillinger jeg ikke tror det er....og så kan man vælge raw-mode og swapped og scrabled og så\'n men hvordan kan man vide hvad man skal vælge??nogen gange er man heldig og det er bare det den står på (datamode 1 uden andet pis) men andre gange kommer den med en fin pop-up ting der spørg om man vil correcte eller ignore hvis man correcter hopper den tilbage til det med datamodes\'ene...

hva\' gør man??

\\\\Khalim
Avatar billede makse Nybegynder
22. oktober 2001 - 22:02 #1
Hvis du ikke skal boote på CD\'en, så pak den ud med ISOBuster, og brænd den som en alm. data CD.

Link: http://users.pandora.be/smart.projects/downloads/isobuster/isobusterinstall.zip
Avatar billede omen Nybegynder
22. oktober 2001 - 23:03 #2
Du skal bare vælge det som den allerede står på. Så vil det virke, og du skal bae klikke på OK :-)
Avatar billede khalim Nybegynder
30. oktober 2001 - 11:32 #3
har prøvet det der med isobuster men det sutter numse synes jeg......har fundet et andet winiso 5,1 hvis i kender det...... nå men makse får et par stykker.....