Avatar billede jkmedia Nybegynder
22. oktober 2001 - 21:32 Der er 45 kommentarer og
1 løsning

Tegning!!

Davs,

Jeg ville høre om der nogen som kunne tænke sig at lave en lille \"tegning\" til mig!

Det skal være af en pige og en dreng!

Hvor pigen har en nissehue på, og krammer drengen!

Imens hun krammer ham, må hun gerne løfte det ene ben!

Man behøver kun at se hendes hoved (altså ikke drengens), med et stort smil, og dejlig røde læber!

Farver må i selv bestemme, det skal bare være cartoon-agtigt!

Str. må gerne være rimlig stor, eller bare derved: 500*500!

2000 points på spil!
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2001 - 22:05 #1
vil du have det i frihånd eller på computeren??
Avatar billede jkmedia Nybegynder
22. oktober 2001 - 22:11 #2
Det må gerne være tegnet lidt ala dette:
http://www.crimprev.dk/sikkerchat/
.. eller tegnet sådan som aben på www.komogvind.dk er tegnet!
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2001 - 22:33 #3
Jeg er ikke særlig god til at tegne, men jeg kunne ikke lade være med at drille dig lidt *gg*, så altså dette er kun en JOKE

ftp://Misc:Misc@lecter.d2g.com/jul.jpg
Avatar billede rekcuf Nybegynder
23. oktober 2001 - 01:32 #4
LOOOOOOOOOOOOOOL

de er sgu de sødeste jeg har set.....!

weeeeeeeeeeeeeee
Avatar billede Trine Nybegynder
23. oktober 2001 - 08:13 #5
Vent med at afslutte, måske får jeg tid til at prøve.
Avatar billede jkmedia Nybegynder
23. oktober 2001 - 16:47 #6
helt i orden misskat!!
Avatar billede nms Nybegynder
23. oktober 2001 - 16:50 #7
JKmedia?!
Skal de kysse? kan vi ik bare lave/finde billeder af små nisse drenge/piger?!

-NMS
Avatar billede nms Nybegynder
23. oktober 2001 - 16:52 #8
Hvor de f.eks er forelskede!
Med lidt hjerter og sådan noget!
Avatar billede nms Nybegynder
23. oktober 2001 - 17:04 #9
Er det her flot nok?!

http://www.netbyen.webpunkt.dk/jul.jpg

-NMS
Avatar billede jkmedia Nybegynder
23. oktober 2001 - 17:48 #10
Nej jeg foretrækker helst nogen helt nye, som man selv laver! Da det skal være unikt! og ikke noget som man ser på hver-anden side man kommer ind på!
Avatar billede nms Nybegynder
23. oktober 2001 - 17:53 #11
o.k!
Det bliver lidt svært :)
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2001 - 17:54 #12
jkmedia>> min er nye, har selv lavetden, unik, og jeg kan forsikre dig at du ALDRIG vil se den på nogen sider, HIT MED DE 2000 point ;)
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2001 - 17:56 #13
ny ikke nye..
Avatar billede nms Nybegynder
23. oktober 2001 - 18:05 #14
Den er øhh... ret flot :)
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2001 - 18:06 #15
hehe.. jeg har også gjort mig meget umage (øhh..??)
Avatar billede kunze Nybegynder
23. oktober 2001 - 21:10 #16
Tag da manden lidt seriøst.... Jeg kan desværre ikke tegne :(
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2001 - 21:50 #17
kunze>> tag dog lidt humor :) det var jo ikke ment som et reelt forslag vel..
Avatar billede kunze Nybegynder
23. oktober 2001 - 21:59 #18
Ved det godt... Jeg laver også bare sjov .. Hehe :)

Man har jo kun den sjov man selv laver... Det gælder om at vende det mindre positive til en mega griner... Hahahha! =D

Jeg er dog lidt trykket lige nu efter at have set TV-Avisen... Svært at vende store, mulige bøder til fun... Men og... Jeg kan da sige \"Så ved jeg hvad jeg skal bruge mine lommepenge til!!\" :)

Det er det med netparties og kopiering af ophavstretligt beskyttet materiale... Jeg er arrangør for www.ncparty.dk og er på det nærmeste ved at miste lysten til at holde et party mere :(
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2001 - 22:02 #19
ok ok.. *g*

ang. netparty, så kan jeg godt love dig at jeg har været til mit sidste netparty!
Avatar billede kunze Nybegynder
23. oktober 2001 - 22:06 #20
Var du til Connect #12 ???!!!
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2001 - 22:09 #21
nej heldigvis ikke ;)
Avatar billede kunze Nybegynder
23. oktober 2001 - 22:31 #22
Ok... Hvad så da ?
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2001 - 23:03 #23
har bare været til forskellige mindre netparties (<100), men havde ellers tænkt mig at tage til the party i år.. men det gør jeg ikke...
Avatar billede nms Nybegynder
24. oktober 2001 - 13:01 #24
Hehe, Netparty!
Hvad fanden er det for noget \"no-life\"?
Man skal sqda til Techno fester eller til hyggeaftener (med masser gode piger), det er de fedeste... bare min mening...!

-NMS
Avatar billede kunze Nybegynder
24. oktober 2001 - 16:37 #25
Tjae.... Netparties er også for de nørder som har et liv... :)
Avatar billede Himbear Nybegynder
24. oktober 2001 - 19:25 #26
Hvis du nu er interesseret i at ofre lidt kroner, kan du finde nogle dygtige tegnere på www.tegnebordet.dk
Avatar billede kunze Nybegynder
24. oktober 2001 - 19:36 #27
Prøv www.Zanman.dk ... Han kan tegne!! Se f.eks. www.rancho.dk
Avatar billede paranoid Nybegynder
25. oktober 2001 - 08:53 #28
Hvis du har tålmodighed til at vente en times tid kan jeg prøve at bixe noget sammen?
Avatar billede kunze Nybegynder
25. oktober 2001 - 13:17 #29
Nu har han ventet i et par dage... Sååå mon ikke en times tid går an ? ;)
Avatar billede paranoid Nybegynder
25. oktober 2001 - 13:35 #30
Det var nu mere for at tjække om han stadig var her...
Avatar billede kunze Nybegynder
25. oktober 2001 - 13:59 #31
Nååå... Ok :)
Avatar billede Trine Nybegynder
25. oktober 2001 - 15:18 #32
Jeg har snart et billede til dig. Jeg fik langt om længe et par timer til at prøve.

Men nu kom der lige noget andet der skulle laves.

Men inden længe kommer det :-)
Avatar billede jkmedia Nybegynder
25. oktober 2001 - 15:42 #33
Jeg er her, men gider ikke at kommentere dem som snakker om netparties! Jeg venter bare på når der er nogen som har noget at vise!
Misskat>> Helt i orden!
Avatar billede Trine Nybegynder
25. oktober 2001 - 16:23 #34
http://www.misskat.dk/nissepige/nissepige.gif
Det er mit bud. Copyright fjernes, hvis svaret accepteres. Min sikkerhed.

Trine / Misskat
Avatar billede jkmedia Nybegynder
25. oktober 2001 - 16:32 #35
misskat>> Det er sku kanont! Er det photoshop eller noget ligende det så du måske har en PDF fil, man kunne få?
Avatar billede kunze Nybegynder
25. oktober 2001 - 16:34 #36
Det ser ud til at være tegnet i Macromedia Freehand eller lign. Macromedia program :)
Avatar billede Trine Nybegynder
25. oktober 2001 - 16:35 #37
Nej det er adobe illustrator det er lavet i.
Men ja, du kan få filen, hvis du giver mig din E-mail adresse. Men selvfølgelig kun, hvis du accepterer mit svar :-)

Trine / Misskat
Avatar billede kunze Nybegynder
25. oktober 2001 - 16:35 #38
jkmedia > Du har 1 års jubilæum her på Eksperten om ca. 10 dage :)

Avatar billede jkmedia Nybegynder
25. oktober 2001 - 16:37 #39
kunze>> oki, det havde jeg sku ikke lige set!! Der kan man bare se hvordan tiden den går!

Misskat>> Du bliver acceptere selvfølgelig, og mailen er jan@jkmedia.dk
Avatar billede kunze Nybegynder
25. oktober 2001 - 17:10 #40
Illustrator ? Kan det virkelig bruges til noget ?!

Må jeg straks prøve :)
Avatar billede hojben Novice
07. december 2001 - 10:16 #41
igen er det ærgeligt at man ikke kan se resultatet,,,,
Avatar billede Trine Nybegynder
07. december 2001 - 10:19 #42
Ak ja, det er slettet. Kan lige se om jeg kan uoloade det igen, hvis det skulle have interesse?
Avatar billede hojben Novice
07. december 2001 - 10:20 #43
specielt når misskat kommer fra Grenå *G* en by som jeg besøger hver weekend.. hehe ;)
Avatar billede hojben Novice
07. december 2001 - 10:26 #44
ville da godt se dem...
Avatar billede Trine Nybegynder
07. december 2001 - 10:39 #45
Gør du det? Det var da meget sjovt :-)
Du har måske familie/venner i Grenå?

http://www.misskat.dk/nissepige/nissepige.gif
Avatar billede hojben Novice
07. december 2001 - 10:42 #46
Nix... min kæreste bor på storegade ;) skal oz snart afsted igen... (fra kbh) :(

hehe jaa de er da søde... ;) tak,