Avatar billede shanghoj Nybegynder
22. oktober 2001 - 18:02 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvor er mine 12GB mp3 filer

Da jeg havde nogle problemer med min win xp instalation, udførte jeg en reperation af denne. Det resulterede i at der blev oprettet en ny instalation oven i den gamle. Og nu kan jeg ikke finde mine dokumenter og mp3 filer (ca. 12GB). Hvis jeg højreklikker på drev c kan jeg se på \"lagkagen\" at der kun er 4 ud af 30 GB fri, men hvis jeg højreklikker på indholdet af c:(inklusiv de skjulte filer) fylder det kun ca. 3GB, så mine mp3 filer og dokumenter må være der et eller andet sted, men hvor?
Jeg har prøvet at søge på *.mp3 i søge funktionen, men uden resultat, jeg har og så prøvet at søge efter dem i dos, men også uden hæld (mit filsystem er FAT 32). Er der nogen af jer der har et forslag til hvad jeg kan gøre for at finde dem igen, der må da findes et program til gendannelse af tabte filer.
Jeg håber at i kan hjælpe mig Jeg har lagt mange timers arbejde i de filer.
På forhånd tak
Avatar billede bccinlove Nybegynder
22. oktober 2001 - 18:04 #1
Jeg tror godt at du kan vinke farvel til musikken...
Jeg har hørt om problemet før med netop XP

Long live Microsoft!
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2001 - 18:08 #2
Hvis jeg var dig, ville jeg starte op på en bootdisk og derefter slette mappen Windows. Derefter ville jeg prøve at installere Win98. Måske kan du så finde dine filer. Dette er dog kun et gæt.
Avatar billede sukos Juniormester
22. oktober 2001 - 18:10 #3
XP kan jo arbejde både som fat32 og NTFS!
Så da du \"reparede\" er du garanteret kommet ti lat lade \"rep\'en\" arbejde som NTFS!
Prøv at installere oveni igen og vær sikker på du vælger FAT32 format.
Avatar billede begere Nybegynder
22. oktober 2001 - 18:11 #4
Enig .... prøv det .... men hvis du har søgt på *.mp3 under hele drevet .. så er de væk .... undelete kunne prøves *g* ..men kæmpe arbejde
Avatar billede begere Nybegynder
22. oktober 2001 - 18:12 #5
Xp ... læser både fat16 fat 32 samt ntfs .. så drevet er ikke skjult .... tjek papirkurven *GGG*
Avatar billede limemedia Nybegynder
22. oktober 2001 - 18:13 #6
shanghoj >> musikken skal du ikke græde snot over, du har jo samtlige CD\'er endnu, så det er blot igang med at rippe igen - det er selvfølgelig alle lovlige mp3\'ere, ikke ? *g*

Håber ikke for mange dokumenter gik tabt...
Avatar billede james_t_dk Juniormester
22. oktober 2001 - 18:14 #7
Det lyder som om at windows har ryddet op for dig og slettet det hele!

Prøv at bruge et program til at finde slettede filer, det kan være at et sådan program kan finde dine filer, om ikke andet så da dem der ikke er blevet overskrevet. Selv bruger jeg Recover98 til den slags opgaver, det har jeg fra http://www.recover98.com/ og det er kompatibelt med NT, 2000 og XP!

Du kan downloade en Demo og se om det er noget du kan bruge!
Avatar billede shanghoj Nybegynder
22. oktober 2001 - 18:16 #8
mit c drev er stadig FAT 32 og ja mine filer er lovlige (næsten alle sammen)
Avatar billede coinz Nybegynder
25. oktober 2001 - 09:16 #9
det lyder som om du har det samme problem som mig... bortset fra at jeg bare ikke har noget problem mere (heldigvis) jeg har så til gengæld heller ikke noget musik på min computer mere... det er væk... forresten skal du, hvis du sletter windows mappen som en eller anden har foreslået, til at starte fra grunden... har du lyst til det??? Hvis du vil installere win 98. skal du først formaterer din HD og det kan godt lyde som om at det er det sidste du vil har jeg ret???

-coinz-
Avatar billede skov_p Praktikant
09. november 2001 - 22:13 #10
Skud fra hoften: kan det være at de er skjulte?