Avatar billede kenneth_l Nybegynder
22. oktober 2001 - 17:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Varekurv ?

Er der en der ved hvordan jeg laver en linie under eller ved siden af min varekurv, hvor man hele tiden kan se den opdaterede pris ?

Det eneste jeg kan hitte på er at få et lille frame til at opdatere hvert sek. og det er ikke fedt ;-(

Kenneth
Avatar billede keysersoze Guru
22. oktober 2001 - 17:39 #1
du skriver INTET om hvordan det er bygget op... men kører det over en database kan prisen jo opdateres samtidigt med selve varekurven!

ellers må du lige forklare nærmere...
Avatar billede kenneth_l Nybegynder
22. oktober 2001 - 20:21 #2
Siden kan ses på :

http://hjem.get2net.dk/saroy/brammers

Håber at det hjælper ;-)
Avatar billede keysersoze Guru
22. oktober 2001 - 21:45 #3
hvorfor opdaterer du det felt med indkøbskurven hele tiden og ikke bare i det man trykker på knappen der lægger en given vare ned i kurven... tænk på de stakkels mennesker med lydkort (mig bl.a.) - der er en konstant klikken fordi du opdaterer det felt...

der sker jo ingen ændringer medmindre der bliver fjernet noget fra eller lagt noget i kurven - så derfor skal feltet altså KUN opdateres når der sker ændringer... og det ved du jo hvornår er!