Avatar billede syller Nybegynder
22. oktober 2001 - 16:33 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

3 drev på et drev

hvordan kommer jeg tilbage til kun at have c på min harddisk, jeg skal køre win 98 se på den, har prøvet med fdisk men den ville ikke.
Avatar billede telep Nybegynder
22. oktober 2001 - 16:44 #1
Jo fdisk skulle kunne klare det - hvis du sletter samtlige partioner og opretter en stor, kan det ikke gøre det ?

Ellers er programmet partion magic et fantastisk program, langhåret og desuden skal man kunne en del!
Avatar billede livings Nybegynder
22. oktober 2001 - 16:44 #2
Hvordan er din harddisk opdelt nu, og hvilke fil systemt bruger den ?? (fat,fat32, ntfs, etc.)

Jeg vil anbefale at du installere \"Partition Magic\" et program (langt bedere end fdisk)som kan klarer din opgave.

Håber det er svar nok, ellers må du jo lige sige til.

Med venlig hilsen
Livings
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2001 - 17:17 #3
Hvilket mærke og model er din harddisk?
Avatar billede livings Nybegynder
22. oktober 2001 - 17:24 #4
det er sku da ligemeget.. Hvilken model og mærke harddisken er.
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2001 - 17:27 #5
Hvad faen ved du om det. Hvorfor mon jeg har fået ret mange accepterede svar på harddiskproblemer. Kan det skyldes, at jeg ved, hvad man skal gøre ved dem?
Avatar billede livings Nybegynder
22. oktober 2001 - 17:40 #6
Tja,, det kunne jo skyldes din formulerings evne. Men skidt med det, jeg ønsker ik en flamewar her.

Men når vi snakke partitation og filsystemer. KAN der da være ligemeget hvilken mærke harddisk vi snarkker om (når vi snakker \"homeuse\")

Eller vil jeg meget gerne lære hvad du ved om hdd som jeg ik ved (mht mærker og modeller iht problemet)

mvh
Livings
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2001 - 17:46 #7
Min formuleringsevne??? Det er da dig, der skriver følgende: det er sku da ligemeget.. Hvilken model og mærke harddisken er.

Hvis du ikke ønsker flamewar, så lad være med at skrive som du gør.

Nu snakker vi jo ikke nødvendigvis om partitioner, men hvordan man får en harddisk tilbage til 1 partition. Dette kan gøres på flere måder.
Avatar billede begere Nybegynder
22. oktober 2001 - 18:07 #8
Jeg må gi livings ret i at partion magic er det du har brug for, ellers skal du slette dine nuværende partitioner .. eller i verste fald systemformatere ..dette tager en evighed .. for mig over 24 timer..... hvis du vælger dette går du ud i bios .. vælg så at system formatere.... så er det på den forfra med fdisk..og så instaleres alt igen ...!!! hvad kan jeg sige partion magic !!!!
Avatar billede livings Nybegynder
22. oktober 2001 - 18:10 #9
Ang \"formuleringsevnen\" var din evne der nok var skyld i at du havde mange accpterede svar. Så der var faktisk en kompliment.

Og hvis man kan gøre \"dette\" på flere måder, skrev jeg jo tidligere at jeg godt ville lære hvordan, ligesom jeg kunne forestille mig forfatteren at spørgsmålet kunne.
Avatar billede syller Nybegynder
22. oktober 2001 - 18:29 #10
maksinen er tom nu, den har været brugt som netmaskine, c:\\ indeholder kun 210 mb.  d:\\-1200 mb  og e:\\- 3800 mb, jeg kan ikke få d & e væk
ved hjælp fdisk.  har installeret dos 6.22 på c:
for at få gang i maskinen, øhhh system formatering hvad er det?