Avatar billede -mundi- Nybegynder
22. oktober 2001 - 12:28 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

DirectSound Component

Hey Eksperter

Er der nogen der har et link til et komponent der kan afspille wave filer via direct x ? Det skal virke til delphi 6.0...

Avatar billede torbenthyregod Nybegynder
22. oktober 2001 - 12:56 #1
Avatar billede -mundi- Nybegynder
22. oktober 2001 - 12:59 #2
Den har jeg prøvet men måske er det fordi jeg er en spasser til at installere, men den siger noget om at den ikke kan finde directsound.dcu ... Er ikke på min maskine med delphi nu så jeg er ikke 100% sikker på det er den fil der mangler :-)

Kan du ikke prøve og se om du får nogen fejl ved installation ?
Avatar billede torbenthyregod Nybegynder
22. oktober 2001 - 13:03 #3
jeg har godt nok ikke prøvet!!

Jeg kan prøve i aften/nat, så kan jeg lige vende tilbage!! ok?
Avatar billede -mundi- Nybegynder
22. oktober 2001 - 13:08 #4
oki :-)
Avatar billede -mundi- Nybegynder
22. oktober 2001 - 18:19 #5
Har fået det installeret, var bare lidt træt i nat åbenbart :-)