Avatar billede tiny_thim Nybegynder
22. oktober 2001 - 10:15 Der er 9 kommentarer og
3 løsninger

Hjælp til Magistr virus.

Hejsa eksperter.
En af mine venner har en computer som er inficeret med Magistr virus. Han har prøvet at fjerne den med Norton Antivirus 2001,men det kan den ikke. Er der en venlig sjæl der kender et link hvor man kan hente et program som fjerner Magistr virussen?
Hilsen
Tiny
Avatar billede perj Nybegynder
22. oktober 2001 - 10:18 #1
Her kan du finde et link:
http://www.virus112.dk
Avatar billede perj Nybegynder
22. oktober 2001 - 10:19 #2
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2001 - 10:21 #3
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2001 - 10:21 #4
Hvad siger Norton til Virussen?
Avatar billede perj Nybegynder
22. oktober 2001 - 10:22 #5
Læs iøvrigt her:
www.eksperten.dk/spm/88454
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2001 - 10:28 #6
http://www.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.magistr.39921@mm.html

http://www.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.magistr.24876@mm.html

Hvad med at opdaterer til Norton Antivirus 2002, så tror jeg dit prob er løst, og husk at lave det manuelle bagefter :-)
Avatar billede tiny_thim Nybegynder
22. oktober 2001 - 11:35 #7
Norton kan ikke fjerne virussen. Spørg mig ikke hvorfor.
Avatar billede tiny_thim Nybegynder
22. oktober 2001 - 11:44 #8
Jeg spurgte om der var nogen der havde en program til at fjerne Magistr virussen. Men i har kun lagt links til en beskrivelse af virussen.
Er der ingen der har det program.
Avatar billede perj Nybegynder
22. oktober 2001 - 11:49 #9
Avatar billede tiny_thim Nybegynder
22. oktober 2001 - 12:32 #10
Jeg spurgte om et program som kan fjerne Magistr, lidt i stil med det program der kan fjerne Nimda.
Men der er ikke kommet er link til et sådant program. Er der ikke en derude, der har et sådant program?
Avatar billede podata Nybegynder
22. oktober 2001 - 13:35 #11
Der er ikke nogen seriøse virus-scannere der ikke kan klare nimda.
Men prøv at scanne med http://housecall.antivirus.com/housecall/start_corp.asp og se om den kan klare ærterne.
Det er ikke altid at vira kan fjernes, man kan være nød til at fjerne den/de fil/er der er inficeret.
Hvis det er tilfældet, find \'rene\' filer til at erstatte med inden du sletter de gamle, og husk placerinngen - specielt hvis det er systemfiler - så systemet ikke crasher.
Avatar billede rowbodyhot Nybegynder
22. oktober 2001 - 16:50 #12
Jeg har selv haft fornøjelsen af den magister og kan anbefale - som podata - Trend Micro og deres housecall. Prøv den, den virkede på min og mine venners maskiner.
Mvh
Niels-ove