Avatar billede expo Nybegynder
22. oktober 2001 - 02:26 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

ICQ som startside nomore

Hvordan fanden forhindrer jeg ICQ i at sætte sig som startside? Hver gang jeg siger www.jubii.dk som startside ændrer den det bare til ICQ siden. Jeg vækger altid at ICQ ikke skal sætte startside når jeg installerer ICQ men det er den nærmest ligeglad med.
Avatar billede ms.clan.4t.com Nybegynder
22. oktober 2001 - 02:40 #1
Gå ind i ICQ gå in i options og så find ICQ startpage eller noget lignene!!! og slå det fra!!!

/ms.clan.4t.com
Avatar billede expo Nybegynder
22. oktober 2001 - 02:50 #2
elendigt råd...
Avatar billede ms.clan.4t.com Nybegynder
22. oktober 2001 - 02:53 #3
Jeg har også en anden løsning og det er skrot ICQ donwload MSN Messenger 4.5 fra:
http://members.ams.chello.nl/w.zwart/wm45_eng.exe
det er 1000 X bedre!!!

/ms.clan.4t.com
Avatar billede expo Nybegynder
22. oktober 2001 - 03:05 #4
jeg kan jo ikke bruge ICQ med det vel? Hvad med alle mine venner som kun har ICQ?
Avatar billede cliche Nybegynder
22. oktober 2001 - 03:37 #5
expo, du skal bare fjerne det i dine ie

tools>internet options>home page
derefter for at sætte prikken over Iiet kan du gå i din menu i icq
preferences og fjerne ICQ welcome, så kommer du ikke til at trykke på det skide link så du får icq som startpage :)

Fed titel ellers :) nomore
Avatar billede omen Nybegynder
22. oktober 2001 - 03:49 #6
Jeg har tænkt lidt over det, og mener at cliche\'s svar ville være det rigtige at gøre. Men det lyder som om det er det, som expo allerde har prøvet, forgæves. Du kan prøve at ind i Registreringseditor (Start->Kør->\"regedit\")
Når du har åbnet det, smutter du ind i HKEY_CURRENT_USER\\Software\\Mirabilis\\ICQ\\DefaultPrefs\\BrowserPage og dobbelt klikker på nøglen Explorer, og skriver så den nye værdi, hvilket for dig er www.jubii.dk
Ved ikke om det hjælper, men prøv engang.
Avatar billede cliche Nybegynder
22. oktober 2001 - 03:52 #7
problemet er bare omen at hvis du går ind og gør det, så næste gang du starter icq vil den igen registrere icq.com som startside :(
Avatar billede omen Nybegynder
22. oktober 2001 - 03:56 #8
Ja det skulle ikke undre mig...
Avatar billede cliche Nybegynder
22. oktober 2001 - 03:59 #9
:) køre en firewall som holder styr på ALT, den fortæller mig hver eneste gang når icq starter op at icq forsøger at rette i sine systemkeys :)
men klart en alletiders løsning, hvis ICQ ikke var så skide belastende.

Har tit selv tænkt på odigo, fra jubii skulle kunne køre sammen med icq msn aim osv
Avatar billede zed_one Praktikant
22. oktober 2001 - 07:51 #10
istedet for at skrotte icq brug da irc+icq+aim+y!+msn på en gang! med dette lækre prog: htto://www.trillian.cc

-Zed
Avatar billede zed_one Praktikant
22. oktober 2001 - 07:52 #11
Avatar billede isl19960 Nybegynder
22. oktober 2001 - 09:00 #12
Avatar billede expo Nybegynder
22. oktober 2001 - 18:34 #13
tak for et nice svar cliche :D
Avatar billede cliche Nybegynder
22. oktober 2001 - 20:38 #14
:)