Avatar billede pondmule Nybegynder
22. oktober 2001 - 02:17 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Opdeling af filer til brænding

Jeg vil høre om der er nogle der ved, hvad jeg skal gøre: Når jeg prøver at brænde store filer ned, kan jeg ikke få delt dem ud over flere cd´er. Jeg bruger: Adaptec easy cd creator 4. Kender I evt. et andet brænderprogram der kan opdele?
Avatar billede ms.clan.4t.com Nybegynder
22. oktober 2001 - 02:48 #1
download WINACE fra www.winace.com så kan du lave en self extractien EXE fil der er delt i dele på MAX. 650 MB. eller 700 Mb. eller er eller andet, alt efter hvad du vælger!!!

/ms.clan.4t.com
Avatar billede apollo69 Nybegynder
22. oktober 2001 - 08:23 #3
Det var vel et svar. ;)
Avatar billede apollo69 Nybegynder
22. oktober 2001 - 08:23 #4
Avatar billede simonvalter Praktikant
22. oktober 2001 - 13:41 #5
jeg vil anbefale dig at bruge winrar .. når du så vælger at pakke filen så vælg \"store\" hvis du ikke vil komprimere den og vælg så \"volume size bytes\" og skriv feks 15.000.000  så får du delt den op i 14,3 mb filer
Avatar billede simonvalter Praktikant
22. oktober 2001 - 13:42 #6
http://freebyte.com/hjsplit/ hjsplit er oxo et rigtig godt program til at splitte filer og samle dem igen.. og det er freeware
Avatar billede ms.clan.4t.com Nybegynder
22. oktober 2001 - 13:46 #7
Winrar er dårligt Winace pakker filerne 100 gange bedre og så kan han jo lave en self extraction exe der er precis 650 Mb. eller 700 Mb. alt efter hvilke cd\'er han bruger!!!
Avatar billede simonvalter Praktikant
22. oktober 2001 - 14:17 #8
hehe hvad med at undersøge det du udtaler dig om

winrar laver oxo self extraction exe .. og du angiver da bare hvor mange bytes filerne skal fylde .. det er ligeså precist ..

alle warez rls\'es bliver pakket i rar .. appz games movies
grunden til det er at rar er mere udbredt .. og så har winace været så dumme at de ikke tilader alle programmer at pakke deres filer ud .. winace kan feks godt pakke winrar ud uden problemer men winrar og andre programmer kan ikke altid få lov til at pakke winace filer ud ..