Avatar billede nesdam Nybegynder
22. oktober 2001 - 01:56 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Langsom opstart til MSN.DK

Jeg bruger MSN.DK som startside, når jeg går på nettet. I den seneste tid har den opført sig lidt mærkelig. Det meste af siden kører fint ind, men så bliver der \"en pause\" på et ca. et minut før resten af siden loades.
Jeg har Norton Anti Virus men AUTO PROTECT er slået fra!!
Har prøvet at tømme mappen med \"midlertidige internetfiler\"!!
Jeg har også opdateret til IE 6.0 men det har heller ikke hjulpet. Jeg har læst lidt på svarene her i gruppen men er endnu ikke faldet over et \"guldkorn\" jeg kan bruge for at få MSN.DK op på normal hastighed. Det har tidligere virket upåklageligt!!
Avatar billede ms.clan.4t.com Nybegynder
22. oktober 2001 - 02:01 #1
Prøv at trykke på CTRL+F5 i IE når du er på msn.dk

/ms.clan.4t.com
Avatar billede nesdam Nybegynder
22. oktober 2001 - 02:15 #2
Det giver ingen virkning!!
(hvilken funktion skulle det have påvirket??)
Avatar billede ms.clan.4t.com Nybegynder
22. oktober 2001 - 02:17 #3
En total reload af siden uden at bruge cache det plejer at virke ved mig!!!

Hvilken internet forbindelse har du???

/ms.clan.4t.com
Avatar billede ms.clan.4t.com Nybegynder
22. oktober 2001 - 02:19 #4
Eller jeg har også et andet tip det er at du bare trykker på stop knappen når den går i hak!!!

/ms.clan.4t.com
Avatar billede nesdam Nybegynder
22. oktober 2001 - 02:26 #5
Har Stofanet - kabelforbindelse.
Vedr. dit andet forslag så får jeg jo ikke hele siden ind hvis jeg tryyker STOP.
Hvis jeg f.eks. bruger Jubii som startside er jeg på med det samme.
Virker som om der er noget på MSN.DK´s startside PC´en har lidt svært ved at håndtere. (Java eller lign????)
Avatar billede ms.clan.4t.com Nybegynder
22. oktober 2001 - 02:45 #6
MSN.DK gider heller ikke loade på min og jeg har også Stofanet men når den stopper med at loade så tryk bare STOP den viser hele siden!!!
Prøv dett bare!!!

/ms.clan.4t.com
Avatar billede nesdam Nybegynder
22. oktober 2001 - 02:55 #7
Har prøvet med Stop. Viser ikke hele siden hos mig. Desværre!!
Avatar billede ms.clan.4t.com Nybegynder
22. oktober 2001 - 02:57 #8
Nå ok så kan jeg desvære ikke hjælpe dig!!!

/ms.clan.4t.com
Avatar billede cliche Nybegynder
22. oktober 2001 - 03:55 #9
prøv at pinge msn.dk selv på denne tid, de har en utrolig trafik, og da deres side samtidigt er serverbaseret (ASP), skal deres server for det første knokle med deres båndbredde men også alle de requests som kommer på deres ASP fortolker, tror du skal finde løsningen eller mangel på samme, men forklaringen så :)
Avatar billede nesdam Nybegynder
22. oktober 2001 - 13:00 #10
Nu har jeg ikke helt styr på det med ping-tiden, men hvis det er problemet er det vel ikke noget jeg kan ændre??
Jeg betragter nærmest dit svar som en kommentar