Avatar billede ms.clan.4t.com Nybegynder
22. oktober 2001 - 01:18 Der er 12 kommentarer

AUTO-SLET Frame

Hej

Jeg har et problem det er at jeg ikke har råd til at have et rigtigt webhotel og bruger derfor freeservers.com og jeg vil derfor gerne have et script der automatisk kan slette deres banner frame med navnet: fs_bannerframe

Jeg har prøvet næsten alt og kan ikke finde en løsning, så hvis du har scriptet og gerne vil hjælpe mig, ja så for du hele 150 POINT!!!

På forhånd TAK!!!
Avatar billede parazite Nybegynder
22. oktober 2001 - 01:21 #1
Avatar billede parazite Nybegynder
22. oktober 2001 - 01:22 #2
Og derudover, så tror jeg ikke du finder nogen, der vil hjælpe dig med at fjerne freeservers.com\'s eneste egentlige indtægtskilde. Tænk på, de stiller server til rådighed 100% gratis!
Avatar billede olebole Juniormester
22. oktober 2001 - 01:23 #3
<ole>
Jamen, chat-codes (ms.clan.4t.com) ....jeg afgav jo et løfte om i fremtiden at henvise til dette spørgsmål:
    http://www.eksperten.dk/spm/123516
...og jeg holder skam ord  :)
Endvidere er Admin kontaktet - dobbelte identiteter er ikke tilladt her på Eksperten!
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
22. oktober 2001 - 01:23 #4
Hehe....... hej Para  :)
Small community, after all!
Avatar billede parazite Nybegynder
22. oktober 2001 - 01:23 #5
olebole : Fancy meeting you here! ;)
Avatar billede ms.clan.4t.com Nybegynder
22. oktober 2001 - 01:24 #6
Hvem er Chat-codes???
Avatar billede parazite Nybegynder
22. oktober 2001 - 01:24 #7
olebole : Heh, godt nok sært at vi begge lige opdagede dette spørgsmål, hva\'? :)
Avatar billede olebole Juniormester
22. oktober 2001 - 01:30 #8
chat-codes/ms.clan.4t.com er vist ikke rigtig klar over, hvordan dette forum fungerer - og at vi er nogle hardcore brugere, der abonnerer på visse kategorier og automatisk får sendt mails, hver gang, der sker noget i en kategori  :o)
/mvh
Avatar billede ms.clan.4t.com Nybegynder
22. oktober 2001 - 01:31 #9
For sidste gang hvem er chat-codes???
Avatar billede olebole Juniormester
22. oktober 2001 - 01:32 #10
Aner det ikke, men det finder Admin ud af  =oD
Avatar billede olebole Juniormester
22. oktober 2001 - 02:21 #11
chat-codes/ms.clan.4t.com >> en helt anden ting er, at dette ikke er et chatroom. Et fag-forum er ikke et sted, hvor man bare kommer væltende ind og kæfter op!
Man kommer ind, stikker en finger i jorden og finder ud af, hvordan etiketten er - og hvem der er med i det forum, man er havnet i.

Havde du/I gjort det, ville du/I have vidst, at der er flere her på stedet, der lever af at udbyder gratis serverplads mod bannerreklamer ...måske ikke liiiige det mest begavede sted at stille spørgsmål om, hvordan man bedst snyder den slags udbydere .................eller ....?

Selvom du/I ikke får besvaret spørgsmålet, er det alligevel utroligt, hvad du/I har nået at få lært idag, ikk\'?  =oD
Avatar billede mrg Nybegynder
22. oktober 2001 - 08:30 #12
Kære M/S Båthorn og chat-codes>> Ville bare lige fortælle dig at jeg her på eksperten nyder godt af både Olebole og Parazites store viden. Dette blot for at understrege at DET ER LYKKEDES DIG AT SPARKE DIG SELV I SKRIDTET MED BEGGE FØDDER!

Verdensklasse!