Avatar billede kimse Nybegynder
21. oktober 2001 - 23:09 Der er 6 kommentarer

Hvordan bruger jeg mit Ram som pagefile, istedet for harddisken.

Er der nogen der kan hjælpe med det, jeg 1 GB. ram og vil gerne kongiguere min win2000 Pro på denne måde,
Avatar billede foldager Novice
21. oktober 2001 - 23:14 #1
Sæt størrelsen af sidefilen til 0.
Avatar billede foldager Novice
21. oktober 2001 - 23:15 #2
sidefil=pagefile
Avatar billede kimse Nybegynder
21. oktober 2001 - 23:16 #3
Er det nok med, dkal man ikke redigere vcache i System.ini
Avatar billede j.robert Nybegynder
22. oktober 2001 - 00:53 #4
Højreklik My Computer/vælg properties/advanced/performance options/change.
Hér kan du sætte størrelsen på din pagingfile.

Info:
Data i pagingfile flyttes fra HD til RAM efterhånden, som der er brug for det.

Omvendt flytter det data fra RAM til HD når der kommer nye filer.

Du kan sætte paging file til 1GB.
- Det kræver du samtidig har mindst 1GB HD udover dit operative system.
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
22. oktober 2001 - 01:02 #5
windows kan adressere til ca 4GB hukommelse, så hvis du vil undgå at bruge din pagefil, så skal du \"bare\" have 3GB mere i maskinen.
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
22. oktober 2001 - 01:02 #6
svar