Avatar billede linhan Nybegynder
21. oktober 2001 - 22:04 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

MS Power-point 2000

Er den version der hedder MS Power-point, der er i officepakken 2000 ikke bagudkombatibel ? hvis ja gælder det så alle versioner af power-point?
Avatar billede oniel Nybegynder
21. oktober 2001 - 22:14 #1
Jeg vil mene at PP2000 er kompatibel tilbage til PP 4.0 - altså gemme i formaterne.
Der kan dog være ting der ikke kan gemmes i ældre formater (ellers ville der jo ikke være noget nyt i 2000)

Med hensyn til at åbne ældre PP har jeg ikke haft problemer.
Avatar billede lina_g Nybegynder
21. oktober 2001 - 22:14 #2
hvad mener du med det, at den kan tage ældre filer eller nyere!!??
Avatar billede lina_g Nybegynder
21. oktober 2001 - 22:15 #3
det har jeg heller ikke!
det har virket fint med alle mine ting!
Avatar billede oniel Nybegynder
21. oktober 2001 - 22:28 #4
Sidder man ao laver en præsentation i 2000 og bruger de nye overgange mellem dias eller andre effekter der er introduseret med 2000 så kan de naturligvis ikke vises med en ældre udgave af PP.

Skal præsentationen bruges på en pc med en ældre version må man \"nøjes\" med de funktioner den aktuelle PP installation på \"fremviseren\" understøtter.
Avatar billede linhan Nybegynder
21. oktober 2001 - 22:41 #5
Tak for svarene.
Oniel- hvor præcis ser man hvilke funktioner og overgange, der er nye, hvis man ikke kender tidligere versioner af PP ?
Avatar billede linhan Nybegynder
21. oktober 2001 - 22:47 #6
til lina q : Bagudkompatibel betyder, at en nyere version, skal kunne bruges på en pc, med en version, der er ældre. Men selvfølgelig kan de ting, der er nyt i den nye version ikke vises, når man bruger et ældre program.
Avatar billede oniel Nybegynder
21. oktober 2001 - 23:23 #7
Du kan se hvad der er nyt i 2000 ved at gå ind i hjælp. Punktet heder:

Nye funktioner i PowerPoint 2000.

Det hjælper jo kun lige ifm. sidste version af PP.

En liste over funktioner i de forskellige versioner ved jeg ikke om findes! Men du kan jo søge lidt på Microsofts hjemmeside under PP.

Og - Takker for point.