Avatar billede --==ron==-- Nybegynder
21. oktober 2001 - 21:00 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Banner til hjemmeside

Hey, jeg sidder og er i gang med at lave en hjemmeside, men jeg syntes der mangler et banner eller lign. hvad syntes du ?
Adresse: http://ron.dyndns.dk
.:RoN
Avatar billede gfx Nybegynder
21. oktober 2001 - 21:24 #1
Jeg synes det er grimt...Og ja, da mangler et banner.

</gfx>
Avatar billede dk_boy Nybegynder
21. oktober 2001 - 21:45 #2
heu ron!!

faktisk et godt design du har der!..Jeg syntes det ser spændende ud!!
vil gerne lave et banner til dig hvis jeg får flere point!!

DK_BOY

jeg har lavet dennne her side

http://www.friserverplads.dk/eks/index.htm

den er ikke færdig endnu...du kan kun gå ind i gæstebogen og chat!!!
Avatar billede dk_boy Nybegynder
21. oktober 2001 - 21:45 #3
ER du tilfreds med min side??
Avatar billede --==ron==-- Nybegynder
22. oktober 2001 - 16:33 #4
ja den er meget flot, lidt lille i en opløsning på 1280*1024... du kan da prøve at lave et banner og hvis jeg kan lide det kan vi da finde ud af noget :)
du kan da bare knalde en tekst over med dit navn som garanti for at jeg ikke bare tager det !
RoN
Avatar billede --==ron==-- Nybegynder
22. oktober 2001 - 22:44 #5
hmmm du giver 10 points til en der vil lave et banner til min side, og så tager du flere point for at give det til mig + at det skal se ud som om at det er dig der har lavt det....... I don\'t think so buddy!!!!
Avatar billede --==ron==-- Nybegynder
22. oktober 2001 - 22:45 #6
hvis du er i tvivl hvad jeg snakker om : http://www.eksperten.dk/spm/124248
Avatar billede resten Nybegynder
23. oktober 2001 - 11:25 #7
Nej en platugle

resten/
Avatar billede --==ron==-- Nybegynder
20. november 2001 - 00:38 #8
lukker...