Avatar billede fragment Nybegynder
28. februar 2000 - 07:31 Der er 11 kommentarer

Kan ikke modtage filer.

Hej!

Jeg har ingen anelse om hvad der er galt, men ICQ er holdt op med at modtage filer. Den bliver bare stående på status listening.

Jeg kan sagtens sende filer uden problemer.

Nogen der ved noget der kan gøres`?
Avatar billede jnie Nybegynder
28. februar 2000 - 10:54 #1
Har du chekket, hvor meget HDD plads der er tilbage? ;)
Avatar billede snowball Novice
28. februar 2000 - 11:08 #2
Sidder du bag en FireWall eller Proxy Server ???

Snowball
Avatar billede fragment Nybegynder
28. februar 2000 - 13:21 #3
Der er 14GB ledig og jeg sidder ikke bag firewall eller proxy.
Avatar billede annnrz Nybegynder
15. marts 2000 - 21:06 #4
-> har du tjÆgged at icq2kilo ik er sat op til at du er bag en branddør....firewall.....WHA!!!!!!!!!!!?

hestedans

-aRNE 66
Avatar billede lee Nybegynder
19. april 2000 - 01:41 #5
er du usynlig kan du ikke tage imod filer !
Avatar billede kjalle Nybegynder
04. maj 2000 - 16:16 #6
Gå ind brugeren du vil vil modtage fra og gå ind under Alert/Accept modes og sæt et hak ved auto accept files - se om det virker !!

//Kjalle :o)
Avatar billede cabo Nybegynder
07. maj 2000 - 15:07 #7
hvis du har flere pc'ere koblet sammen og deler internetlinjen, med windows indbyggede websharing, så kan der være problemer med at sende eller modtage filer. Det gælder også hvis den du sender til har internetdeling på..
Brug istedet Wingate eller et andet af slagsen, det skulle ikke give problemer

cb
Avatar billede asmodeus Nybegynder
12. maj 2000 - 13:40 #8
Højst sandsynligt sidder den du modtager/sender filer til bag en firewall eller proxy...

Mvh/
Asmodeus

NB! Skift evt. ICQ version!
Avatar billede zerubbabel Nybegynder
22. maj 2000 - 22:37 #9
Hvis du er bage en router på ISDN er det derfor. Det er en slags Firewall
Avatar billede truti Nybegynder
02. juni 2000 - 21:58 #10
Det eneste jeg kan forestille mig er at du sidder bag et lan modem eller bag som nævnt fierwall. men icq99b er da heller ikke af vejen.
Avatar billede goulduck Nybegynder
24. juni 2000 - 11:25 #11
Ikke for at ødelægge det hele for jer ... men MS's Internet Sharing kan godt fungere med at sende/modtage filer .. også igennem IRC.

Har du ZoneAlarm installeret? Så skal man hvis nok sætte den ned i security, for at få det ti lat virke..